Miközben mindenhonnan azt hallani, hogy háborúban állunk, Európát védjük, s még távol a győzelem, valójában már van itt győztes. Az atlatszo.hu ugyanis sokadik nekifutásra végül csak megtudta, hogy mennyit költött júniusban a Rogán-féle propagandaminisztérium a népszavazási kampányra. Mely lapok, portálok és tévék voltak e kampány legnagyobb nyertesei.
Nos, ezek szerint egy hónap alatt, vagyis csak júniusban
559 461 882 forint
ment el a kampányra, ebből tévémegjelenésre 254 311 130, rádióra 64 781 792, online 78 354 230, nyomtatottra 81 433 230. Mindez azért érdekes, mert közben a leglátványosabb kampányelem, a plakátolás viszont „csak” 80 581 500 forintba került.
|
Ennél már csak érdekesebb, hogy a tévémegjelenések majdnem 80 százalékát,
202 millió forintot
az Andy Vajna-féle Tv2-csoport kapta.
Mi lesz velük, ha vége lesz a kampánynak?
Mi lenne? Jön egy újabb.