A menekültek nem csak arra jók, hogy riogassanak velük, keresni lehet rajtuk – rengeteget

  • narancs.hu
  • 2016. szeptember 10.

Villámnarancs

Kérdezzék Andy Vajnát! Csak úgy röpködtek a százmilliók.

Miközben mindenhonnan azt hallani, hogy háborúban állunk, Európát védjük, s még távol a győzelem, valójában már van itt győztes. Az atlatszo.hu ugyanis sokadik nekifutásra végül csak megtudta, hogy mennyit költött júniusban a Rogán-féle propagandaminisztérium a népszavazási kampányra. Mely lapok, portálok és tévék voltak e kampány legnagyobb nyertesei.

Nos, ezek szerint egy hónap alatt, vagyis csak júniusban

559 461 882 forint

ment el a kampányra, ebből tévémegjelenésre 254 311 130, rádióra 64 781 792, online 78 354 230, nyomtatottra 81 433 230. Mindez azért érdekes, mert közben a leglátványosabb kampányelem, a plakátolás viszont „csak” 80 581 500 forintba került.

A. N. D. Y.

A. N. D. Y.

 

Ennél már csak érdekesebb, hogy a tévémegjelenések majdnem 80 százalékát,

202 millió forintot

az Andy Vajna-féle Tv2-csoport kapta.

Mi lesz velük, ha vége lesz a kampánynak?

Mi lenne? Jön egy újabb.

Figyelmébe ajánljuk

„A magyarok az internetre menekülnek a valóság elől”

  • Artner Sisso
Szokolai Róbert korábban ifjúsági szakszervezeti vezető volt, jelenleg az Eötvös10 Művelődési Ház kommunikációs vezetője. Arról kérdeztük, milyen lehetőségei vannak a fiataloknak ma Magyarországon, kire és mire számíthatnak, valamint hogyan használják az internetet, a közösségi médiát, és mire mennek vele.

Valóra vált forgatókönyv

1984-ben került a mozikba Rob Reiner első filmje, A turné (This Is Spinal Tap). Az áldokumentumfilm egyik főszereplője maga a rendező volt, aki az éppen amerikai turnén levő fiktív brit hard rock zenekar, a Spinal Tap történetét próbálta kibogozni.