Mit válaszoljon Orbán a buzizásra?

  • narancs.hu
  • 2013. június 6.

Villámnarancs

Kósa Lajos, a Fidesz második embere buzizott egy jót. Kínos egy kicsit, lássuk be, de van ajánlatunk a megfelelő válaszra.

„Kedves Attila, ha Budapesten túlságosan meleg lenne a helyzet, várunk vissza!” A haon.hu tudósítása szerint e szavakkal búcsúztatta Kósa Lajos a Debrecenből távozó Vidnyánszky Attilát. (Ez valami feltételes reflex lehet a kormánypárt prominenseinek körében: ahogy meglátják a Nemzeti Színház leendő igazgatóját, egyből elbuzizzák magukat.)

Kerényi Imre hasonló tónusú felszólamlását a miniszterelnök nem kommentálta, de saját alelnökének szavaira mégiscsak illene valamit mondania. Persze szorgalmazhatnánk azt is, hogy a legnagyobb magyar párt vezetésében lehetőleg ne legyenek homofób bunkók, de a homofób magyar alaptörvény atyjától ilyesmit kérni nem merünk. Ellenben volna egy remek ötletünk.

Elég meleg a helyzet, leveszem én is a nyakkendőmet

Mindjárt leveszem én is a nyakkendőmet!

Fotó: MTI

Gyöngyösi Márton listázási botrányára a miniszterelnök ezen emlékezetes szavakkal reagált: „Mi, magyarok, megvédjük zsidó honfitársainkat.” Ennek szellemében válaszjavaslataink a következők:

„Mi, heterók, megvédjük homoszexuális honfitársainkat!”

„Mi, magyarok, megvédjük homoszexuális honfitársainkat!”

„Mi, a heteró magyar kormány, megvédjük homoszexuális honfitársainkat! És a Lajost meg az Imrét megkérjük tisztelettel, hogy csak otthon buzizzanak! Hajrá, magyarok!”

Figyelmébe ajánljuk

Hieronymus Bosch világa

  • - turcsányi -

Michael Connelly nem egy író, inkább egy regénygyár, rosszabb esetben áruvédjegy – az efféle státus persze nem oly ritka zsiráf manapság.

„Rodrigo”

A világ legnagyobb és legrangosabb színházi fesztiválja az avignoni. Jelentős társulatok seregszemléje, illetve már maga a fesztiválmeghívás jelentőssé tesz társulatokat. Aki a hivatalos programban van, az számít valakinek.

Félúton

Egykori nagymenő, aki a csúcsról lepottyanva már csak árnyéka önmagának; féktelen csodagyerek, akinek csak kemény munkára és iránymutatásra van szüksége, hogy azzá a sztárrá váljon, akit a végzete elrendelt neki – a sportfilmek talán legnagyobb kliséi ezek, a Stick pedig épp erre a kettőre épül.