Trafikrablások? – Elsötétítés a Magyar Hírlapnál

  • narancs.hu
  • 2014. január 8.

Villámnarancs

Ma már szinte minden napra jut egy-két felnyomott trafik. A „gyermekvédelmi okokból” elsötétített, 18-as karikával ellátott, ezért leginkább a szexboltokra emlékeztető ablakú üzletek, többnyire egyfős személyzettel, a betörők könnyű prédájának tűnnek – és azok is.

A Magyar Hírlap publicistája szerint azonban nem csak ezért szaporodtak el a trafikrablások. Sinkovics Ferenc azt írja, hogy „nemcsak a törvényalkotókat, de a trafikpályázatok résztvevőit is teledobálta mindenféle sárral és szennyel a balliberális média. Mintegy megjelölte a leendő trafikosokat, az »orbáni diktatúra és korrupció« haszonélvezőiként s szimbólumaként állította be őket. Ez egyfajta üzenet volt az alvilág számára is, amely a nyári nyitások után rövidesen célba vette a trafikokat.”

Hogy idáig ez nem jutott eszünkbe! Már majdnem elhittük, hogy mindenről csak a kényszeres elsötétítés tehet.

Figyelmébe ajánljuk

Helyreigazítás

  • narancs.hu

Helyreigazítás az Egy elképesztő történet: gondnokság alá akarta vetetni egykori barátját, majd bíróságra ment, de a pert is elbukta című cikk miatt.

Magyar Péter-Orbán Viktor: 2:0

Állítólag kétszer annyian voltak az Andrássy úti Nemzeti Meneten, mint a Kossuth térre érkező Békemeneten, ám legalább ennyire fontos, hogy mit mondtak a vezérszónokok. Magyar Péter miszlikbe vágta Orbán Viktort egyebek mellett azzal, hogy saját szavait hozta fel ellene. Aztán megjött a Ryanair.

A béketárgyalás, ami meg sem történt

De megtörténhet még? Egyelőre elmarad a budapesti csúcs, és ez elsősorban azt mutatja, hogy Putyin és Trump nagyon nincsenek egy lapon. Az orosz diktátor hajthatatlan, az amerikai elnök viszont nem érti őt – és így újra és újra belesétál a csapdáiba.

Fél disznó

A film plakátján motoron ül egy felnőtt férfi és egy fiú. Mindketten hátranéznek. A fiú azt kutatja döbbenten, daccal, hogy mit hagytak maguk mögött, a férfi önelégülten mosolyog: „Na látod, te kis szaros lázadó, hova viszlek én?

Ketten a gombolyagok közt

Az Álmok az íróból lett filmrendező Dag Johan Haugerud trilógiájának utolsó darabja. Habár inkább az elsőnek érződik, hiszen itt az intimitás és a bimbózó szexualitás első lépé­seit viszi színre.