„A gyerekeim elvesztették a hősüket” – Szívszorító üzenetben búcsúzik a Linkin Park elhunyt énekesének felesége

  • narancs.hu
  • 2017. július 29.

Zene

Kilenc napja halt meg Chester Bennington.

Kilenc nappal férje halála után a Rolling Stone-ban emlékezik Chester Bennington felesége, Talinda Bennington. Azt írja, „egy hete elvesztettem a lelki társam, a gyerekeim pedig elvesztették a hősüket. Olyan volt az életünk, mint egy tündérmese, ami most egy beteg shakespeare-i tragédiává változott”.

Chester Bennington 2014-ben

Chester Bennington 2014-ben

Fotó: MTI/AP/Invision/John Shearer

„Hogyan tovább?” – kérdezi magától Talinda, aki szerint az egyetlen válasz, hogy felneveli a gyerekeit a benne maradt szeretettel. „Egy fénylő, szerető lélek volt az angyali hangjával. És most fájdalomtól mentesen énekli a dalait mindannyiunk szívében. Áldjon meg minket az Isten és segítsen egymás felé fordulni, amikor fájdalmunk van. Chester is ezt akarta volna. Nyugodj békében, szerelmem” – írja.

Chester Bennington július 20-án lett öngyilkos. A saját lakásában akasztotta fel magát.

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.

Kliséből játék

A produkció alkotói minimum két olyan elemmel is élnek, amelyek bármelyikére nagy valószínűséggel mondaná egy tapasztalt rendező, hogy „csak azt ne”. Az egyik ilyen a „színház a színházban”, ami könnyen a belterjesség érzetét kelti (ráadásul, túl sokszor láttuk már ezt a veszélyesen kézenfekvő megoldást), a másik pedig az úgynevezett „meztelenül rohangálás”, amit gyakran társítunk az amatőr előadásokhoz.