A magyar származású svéd zenekészítő nagy mestere a látszólag könnyed, hangulatos, jól befogadható hangzásoknak. Zenéi azonban nem nélkülözik a rafinériát, a szellemességet és a kellő mélységet sem. Ehhez temérdek munka, hosszú, türelmes alkotói tevékenység szükségeltetik, amelynek gyümölcse a három év elteltével megjelent második albuma. A viszonylagos tömörsége dacára igencsak tartalmas Stockholm Marathon már hangulatában, összetettebb tónusában is különbözik kissé a korábbi Kovács-megjelenésektől, bár drámainak nem neveznénk a váltást. Ugyanakkor sokkal hangsúlyosabb lett a kissé rendhagyó house-típusú tánczenékkel jelentkező alkotó friss munkáiban a direkt popérzékenység, az r&b vagy a szintipop hatása – leginkább a Rebecca & Fiona svéd dance-pop duó közreműködésének köszönhetően. A felületkezelt énektémák bőr alá hatoló melódiáihoz ravaszul kifundált szintifutamok, erőteljes basszusok, komplexebb ritmikák társulnak. Ráadásul a sokszor dalszerű szerzemények terjedelmét sem viszi túlzásba (nem a hosszú, explicit klubverziók kerültek a lemezre), de az absztraktabb, lassú vagy táncolhatatlan szerzemények sem hiányoznak. Szerencsére nem mondott le régi, kedves szokásáról, a csak magyar anyanyelvűek számára érthető címadásról sem, most a Szombat című, kicsit neurotikusan pumpálós darabbal emlékezik meg a diszkók nagy napjáról.
Studio Barnhus, 2019