De még így is találunk számtalan megkapó és lenyûgözõ részt ezeken a korántsem makulátlan, feltehetõen a halálos betegségtõl beárnyékolt felvételeken. Mert azt ugyan még a legelvakultabb Kagan-fan sem tagadhatja, hogy elég sok a hamis hang és összecsapott futam, teszem azt a g-moll szonáta Presto tételében, de az is bizonyos, hogy a lassú tételekben lenyûgözõ Kagan hihetetlenül szép, hatalmas és zengõ tónusa. És persze mindenki a d-moll partita kolosszális, majdnem negyedórás Chaconne tételét fogja meghallgatni elõször; a technikai gondok itt is elõbukkannak, de kárpótol értük Kagan mélységes melankóliája, a félelmetes építmény megteremtése miatt érzett büszke öntudata, a zenélés megszállott gyönyörének szinte tapintható érzete.
Warner/Apex, 2008, 2 CD
**** és fél