A 11 számos, slágereket nem csak nyomokban tartalmazó, cím nélküli lemez meghallgatása után rögtön világossá válik, hogy az énekesre egyértelmûen hatottak a mostanában népszerû, jelenre reflektáló, magyar nyelven éneklõ hazai zenekarok: a B terv címû szám például egy az egyben úgy indul, mint egy 30Y-dal, a szövegekben pedig benne van a Kaukázus provokáló attitûdje (a Mondd, Tomi és a Fel a fejjel, Kristóf esetében könnyen kitalálható, hogy kiknek lettek címezve). Zeneileg teljesen rendben vannak a dalok (a Hordozó vagy az Éjjel refrénje például azonnal ragad), és nyilván az is jót tett a daloknak, hogy a producer George Schilling volt, aki korábban a Primal Scream és Bernard Butler mellett is dolgozott már. Szolidan torzított, könnyed indie-garázspopról van szó megragadó, fülbemászó énektémákkal, csak a szövegek terén vannak gondok - sok olyan összecsapott és erõltetett sor született ugyanis, amelynél azt érezni, mintha a fõhõs ezeket egyszerûen csak rádobálta volna a zenei alapokra - úgy tûnik, az angol nyelv (egyelõre) jobban kézre áll Poniklo Imrének. Elsõ lemeze ugyanakkor még így is eredeti, izgalmas munka, több kiemelkedõ pillanattal.
TwelveTones, 2009
**** alá