45 milliót költött Facebook-hirdetésekre a Megafon Novák Katalin és Varga Judit lemondása óta

  • narancs.hu
  • 2024. február 19.

Belpol

Gyurcsányozásra és Magyar Péter lejáratására költöttek. 

Február 10. és 16. között több mint 45 millió forintot költött Facebook-hirdetésekre a Megafon, ami bőven meghaladta a korábbi (február 8. és 14. közötti) időszak költését: ez a harmincmilliót lépte át. A mostani időszak azért kiemelten érdekes, mert február 10-én mondott le Novák Katalin és Varga Judit, és ezt követte Varga Judit exférjének, Magyar Péternek a kitálalása – írja a Telex

A lap szerint a Megafon orkánerejű gyurcsányozással reagált Novák és Varga lemondására: csak szombat délután, vagyis a lemondás napjától másnap estig 98 posztot írtak a közösségi oldalra, majd ezután jöttek a Magyar Pétert célzó bejegyzések.

A Hirdetéstár-jelentés szerint a nyolc megafonos közül a legtöbbet, valamivel több mint 12 millió forintot Bohár Dániel költött a hirdetésekre, és a legtöbb (18) szponzorált bejegyzés is hozzá kapcsolható. 

Maradjanak velünk!


Ez a Narancs-cikk most véget ért – de még oly sok mindent ajánlunk Önnek! Oknyomozást, riportot, interjúkat, elemzést, okosságot – bizonyosságot arról, hogy nem, a valóság nem veszett el, még ha komplett hivatalok és testületek meg súlyos tízmilliárdok dolgoznak is az eltüntetésén.

Tesszük a dolgunkat. Újságot írunk, hogy kiderítsük a tényeket. Legyen ebben a társunk, segítse a munkánkat, hogy mi is segíthessünk Önnek. Fizessen elő a Narancs digitális változatára!

Jó emberek írják jó embereknek!

Figyelmébe ajánljuk

Orbán Viktor lement vidékre

A miniszterelnököt csak pár dolog érdekli a világon, így például a foci, az olimpia, a világrendszerváltás és a családja gazdagodása. Mégis meglepően hat, hogy a „countryside boy”, aki „csak Magyarországot szeretné szolgálni”, mennyire nem ismeri a countryside-ot.