45 milliót költött Facebook-hirdetésekre a Megafon Novák Katalin és Varga Judit lemondása óta

  • narancs.hu
  • 2024. február 19.

Belpol

Gyurcsányozásra és Magyar Péter lejáratására költöttek. 

Február 10. és 16. között több mint 45 millió forintot költött Facebook-hirdetésekre a Megafon, ami bőven meghaladta a korábbi (február 8. és 14. közötti) időszak költését: ez a harmincmilliót lépte át. A mostani időszak azért kiemelten érdekes, mert február 10-én mondott le Novák Katalin és Varga Judit, és ezt követte Varga Judit exférjének, Magyar Péternek a kitálalása – írja a Telex

A lap szerint a Megafon orkánerejű gyurcsányozással reagált Novák és Varga lemondására: csak szombat délután, vagyis a lemondás napjától másnap estig 98 posztot írtak a közösségi oldalra, majd ezután jöttek a Magyar Pétert célzó bejegyzések.

A Hirdetéstár-jelentés szerint a nyolc megafonos közül a legtöbbet, valamivel több mint 12 millió forintot Bohár Dániel költött a hirdetésekre, és a legtöbb (18) szponzorált bejegyzés is hozzá kapcsolható. 

Maradjanak velünk!


Mi a Magyar Narancsnál nem mondunk le az igazságról, nem mondunk le a tájékozódásról és a tájékoztatás jogáról. Nem mondunk le a szórakoztatásról és a szórakozásról sem. A szeretet helyét nem engedjük át a gyűlöletnek – a Narancs ezután is a jó emberek lapja lesz. Mi pedig még többet fogunk dolgozni azért, hogy ne vesszen el végleg a magyar igazság. S közben még szórakozzunk is egy kicsit.

Ön se mondjon le ezekről! Ne mondjon le a Magyar Narancsról!

Vásárolja, olvassa, terjessze, támogassa a lapot!

Figyelmébe ajánljuk