Az év marketingkampánya kategóriában jelölték a 2019-es European Diversity Awardson (EDA) a Coca-Cola „Equal Love” kampányát, amelyen melegpárokat lehet látni. A londoni rendezvény díját be is zsebelte a társaság rekláma, illetve a zsűri különdíját is elnyerte – írja az Index.
Az EDA egy olyan nemzetközi díj, amely a sokszínűség és az esélyegyenlőség érdekében végzett kiemelkedő tevékenységet, ezen a téren indított példaértékű kezdmeményezéseket ismeri el. Magyarországon nagy port kavart a kampány: Érden megbirságolták a társaságot, a Mi Hazánk tüntetést szervezett („Mi lesz a következő? Pedofília?”), Boldog István fideszes képviselő bojkottra szólította fel az embereket, a Hit Gyülekezete szerint pedig a Coca-Cola a plakátjával azt üzente, a magyar alaptörvény jogellenes.
A Coca-Cola gőze
Pár évvel ezelőtt csinált valami nagyobbacska disznóságot a Ferrari a Forma-1-ben - sportszerűtlenül versenyeztek, a tuti első helyezett lelassított, s a célnál előreengedte a csapattárs másodikat, tehát nem küzdött végig teljes erőbedobással. A csalásszámba menő trükközés jól felpiszkálta a konkurenciát és a világsajtót.