A Hit Gyülekezete már ott tart, hogy a Coca-Cola azt üzeni, hogy a magyar alaptörvény jogellenes

  • narancs.hu
  • 2019. augusztus 6.

Fekete Lyuk

Meg ott, hogy a plakátok "kiskorúakat csábítanak".

Pár órával azután, hogy a Németh Sándor féle Hit Gyülekezete Facebookon a Coca-Cola-plakátok leszedetése mellett kampányolt, magyarázatképpen 6 kérdést intézett a céghez.

A gyülekezetet felháborította a Coca-Cola közleménye, legfőképpen az a passzus, hogy hisznek az egyenlő emberi jogokban. Németh Sándorék szerint ez abszurd, és egy cég amúgy se írjon emberi jogokról semmit.

Szerintük innentől Coca-Colát nem ihat nyugodtan bárki, mert mostantól politikai állásfoglalásra kényszerül, hiszen "a terméket magyar ellenzéki politikusok, közéleti szereplők, és a média egy része a kormánnyal szembeni elutasításuk jelképévé tették."

A Coca-Cola pedig melléjük állt, sőt, ezzel "megerőszakolja emberek lelkiismertetét."

(Ajaj, mit isznak mostantól a homofób kormánypártiak?!, szinte halljuk a rimánkodás kétségbeeset kórusát, ugyanis ők elég sokan vannak, úgy tűnik, és hangjukban mintha ott bújkálna a vágy a kólakortyolásra, s szinte már megfogalmazódik bennünk valamiféle sajnálat is, de még előtte ezt a zárójelet inkább zárjuk be gyorsan, hűtsük le magunkat egy kól... bio háziszörppel, mert van ennél még lejebb. Nézzük csak tovább az egyház "érvelését".)

A négyes pont például előjön azzal, hogy a cég nyilvánvalóan át akarja írni a magyar alaptörvényt, hiszen abban meg van határozva a család és házasság fogalma. (Mellékes, hogy ezekről a Coca-Cola nem tett állítást sem pro, se kontra, sem a plakátokon, sem a közleményben.)

Idézzük a szöveget, mert érdemes rögzíteni, jól megézni, és levonni a következtetéseket:

"4. Minden cégnek joga van ahhoz, hogy bármely fogyasztói csoport felé – így akár a homoszexuálisok felé - reklámkampányt folytasson. A Coca-Cola azonban ezt a kampányát tudatosan a legforgalmasabb közterületekre (metróállomások, belvárosi csomópontok) vitte ki. Magyarországon az alaptörvény kimondja minden ember egyenlőségét, de egyértelműen meghatározza a házasság és család fogalmát is. A Coca-Cola plakátjaival és melegpárti hitvallásával azt üzeni a magyar társadalomnak, hogy az alaptörvény jogellenes, és változásra van szükség. Sokan akarják ma kívülről megmondani azt, milyen legyen Magyarország. Ezt azonban kizárólag a magyar választóknak, és a magyar társadalomnak joga eldönteni. A magyarok harminc éve elutasították azt, hogy Moszkvából mondják meg nekik, mi a jó és mi a rossz. Miért akar most egy cég Atlantából kioktatni bennünket?"

Az ötös pont pedig azzal vádolja a céget, hogy kiskorúakat „homoszexualitás támogatására akarja csábítani“.

"5. A közterületi reklámok korlátlanul elérik a gyerekeket. A szexuális intimitásban ábrázolt homoszexuális párok és egy gyerekek által is fogyasztott tömegtermék összekapcsolása megtévesztő módon beavatkozik a gyermekek személyiségfejlődésébe. Miért kényszeríti a Coca-Cola arra a gyerekeket és a szülőket arra, hogy az utcán, közlekedés közben morális meggyőződésükkel ellentétes képeket lássanak? Miért akarja a Coca-Cola a homoszexualitás támogatására csábítani a kiskorúakat? Ki jogosította fel a céget arra, hogy a szülők, pedagógusok helyett oktasson?"

A szöveg alján az aláírás: A Hit Gyülekezete Lelkészi Hivatala.

Elsőként Boldog István fideszes képviselő hirdetett Coca-Cola-bojkottot a plakátok miatt. Pár napja a kormánypropganada egyik online újságnak álcázott pöcegödre vetett fel hasonlóan magvas gondolatokat a meleg emberek és a kiskorúak közötti kapcsolatról, még korábban pedig maga Kövér Lászó beszélt arról, hogy a „normális homoszeuálisok“ nem akarnak egyenrangúak lenni, és az örökbefogadási szándékuk miatt a pedofilokkal vannak egy szinten.

false

 

Fotó: Coca-Cola Facebook

Figyelmébe ajánljuk