Hadházy: Ha több politikus nem járna az ATV-be, előrébb tartanánk

  • narancs.hu
  • 2024. június 11.

Belpol

Magyar Péter miatt újra téma lett az ellenzéki, de azért a kormánynak néha kedves tévécsatorna körüli vita.

Hadházy Ákos beállt Magyar Péter mögé az ATV-ügyben: mint ismert, a politikus két perc után kisétált a stúdióból az Egyenes Beszéd felvétele alatt, miután Rónai Egon műsorvezető sarokba akarta szorítani azzal kapcsolatban, hogy a csatorna hányszor hívta meg a műsoraiba. Magyar  szerint ami a stúdióban történt, „az egy előre előkészített provokáció volt”, és egy nevek nélküli listát tett közzé, hogy az ATV dolgozói közül kik tagjai a Hit Gyülekezetének.  Erre a csatorna igazgatója perrel fenyegetőzik, Magyar pedig azt üzente erre, hogy mielőtt megtennék, konzultáljanak jogásszal.

Ehhez érkezett Hadházy, aki Facebookon mondta el, hogy ő már több, mint három éve nem jár az ATV-b, és szerinte ha több politikus is így tenne, sokkal előrébb tartanának.

„Az ATV-ről újra és újra beszélni kell, akkor is, ha megint egymillió forintos sérelemdíjért perelnek (elvesztenék megint, mint legutóbb), mert a hibrid rezsim által felépített demokrácia színház fontos díszlete ez a csatorna, még akkor is, ha a benne dolgozók közül egyáltalán nem mindenki szeretne csak szerepet játszani” – írta a független képviselő, hozzátéve, hogy „az ATV egyetlen feladata a független média látszatának fenntartása”, ahol „a királyi család ügyei például tabunak számítanak”, és „egészen biztos, hogy proaktívan, saját anyagban az ATV az Orbán család mesés gazdagságáról alig-alig tudósít”. Szerinte „teljes tévedés azt hinni, hogy az Egyenes Beszédben érvelve bármilyen választás megfordítható lenne és az ATV helyettesíteni tudja a szabad közmédiát. Ez csak a hatalom által szándékosan fenntartott látszat. Az Egyenes beszédet 100-150 ezer ember nézi. A maradék 8,5 millió választópolgár viszont nem.”

 

Maradjanak velünk!


Ez a Narancs-cikk most véget ért – de még oly sok mindent ajánlunk Önnek! Oknyomozást, riportot, interjúkat, elemzést, okosságot – bizonyosságot arról, hogy nem, a valóság nem veszett el, még ha komplett hivatalok és testületek meg súlyos tízmilliárdok dolgoznak is az eltüntetésén.

Tesszük a dolgunkat. Újságot írunk, hogy kiderítsük a tényeket. Legyen ebben a társunk, segítse a munkánkat, hogy mi is segíthessünk Önnek. Fizessen elő a Narancs digitális változatára!

Jó emberek írják jó embereknek!

Figyelmébe ajánljuk

Jön a bolond!

  • - turcsányi -

William McKinley-vel jól elbánt Hollywood. Az Egyesült Államok 25. elnöke mind ez idáig az egyetlen, aki merénylet áldozataként négy elhunyt potus közül nem kapott játékfilmet, de még csak egy részletet, epizódot sem.

Út a féktelenbe

Már a Lumière testvérek egyik első filmfelvételén, 1895-ben is egy érkező vonat látványa rémisztette halálra a párizsi közönséget.

Cica az istállóban

„Attól, hogy egy kóbor macska a Spanyol Lovasiskola istállójában szüli meg a kiscicáit, még nem lesznek lipicaiak” – imigyen szólt egy névtelen kommentelő a film rendezőjének honosítási ügyét olvasva.

A hegyek hangja

„Ez a zene nem arra való, hogy hallgassuk, hanem arra, hogy táncoljunk rá” – magyarázza a film – eredeti címén, a Sirāt – egyik szereplője a sivatagi rave-partyban eltűnt lánya után kutató Luisnak (Sergi López) a film magját alkotó technozene értelmét. Az apa fiával, Estebannal (Bruno Núñez Arjona) és kutyájukkal, Pipával érkezik a marokkói sivatag közepén rendezett illegális rave-fesztiválra, hogy elszántan, de teljesen felkészületlenül előkerítse Mart.

A jóság hímpora

Krasznahorkai László első poszt-Nobel-regénye játékos, bonyolult, színpompás mű. Főszereplője egy múzeumi lepketudós, entomológus (azaz a rovartan szakértője), akit váratlanul egy bonyolult elméleti problémával keres meg a munkájában elakadt író, bizonyos Krasznahorkai László, aki kísértetiesen emlékeztet a nyilvános fellépésekből és megnyilatkozásokból ismert Krasznahorkai Lászlóra.