Idén már a második 10 milliárdot szórja el a kormány plakátkampányra

  • narancs.hu
  • 2019. április 3.

Belpol

A szerencsés kivitelező mindkét esetben Balásy Gyula cége.

Nettó 10 milliárd forintos megbízást kapott a Rogán Antal tárcája alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivataltól Balásy Gyula két cége - írja a 24.hu.

A kommunikációs feladatok témái Európa jövője, illetve az "állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati intézkedések."

A 24.hu szerint idén ez már a második 10 milliárdos megbízás Balásy cégeinek, holott tavaly egész évben csak 18,4 milliárd ment "tájékoztató kampányokra."

Figyelmébe ajánljuk

Két óra X

Ayn Rand műveiből már több adaptáció is született, de egyik sem mutatta be olyan szemléletesen az oroszországi zsidó származású, ám Amerikában alkotó író-filozófus gondolatait, mint a tőle teljesen független Mountainhead.

Megtörtént események

  • - turcsányi -

A film elején megkapjuk az adekvát tájékoztatást: a mű megtörtént események alapján készült. Első látásra e megtörtént események a 20. század második felének délelőttjén, az ötvenes–hatvanas évek egymásba érő szakaszán játszódnak, a zömmel New York-i illetékességű italoamerikai gengsztervilág nagyra becsült köreiben.

Élet-halál pálinkaágyon

Óvodás korunktól ismerjük a „Hej, Dunáról fúj a szél…” kezdetű népdalt. Az első versszakban mintha a népi meteorológia a nehéz paraszti sors feletti búsongással forrna össze, a második strófája pedig egyfajta könnyed csúfolódásnak tűnik, mintha csak a pajkos leánykák cukkolnák a nyeszlett fiúcskákat.

Egy fölényeskedő miniszter játékszere lett a MÁV

A tavalyi és a tavalyelőtti nyári rajtokhoz hasonlóan a vasúttársaság most sem tudott mit kezdeni a kánikula, a kereslet és a körülmények kibékíthetetlen ellentétével, s a mostani hosszú hétvégén ismét katasztrofális állapotok közt találhatták magukat az utasok.