Kamu hangfelvételre hivatkozva írt cikket „jobbikos korrupcióról” az Origo

  • Narancs.hu/MTI
  • 2019.02.23 20:15

Belpol

Helyreigazítást tett közzé a portál.

Már számolni is alig győzzük, hogy mennyi helyreigazítást tesz közzé a kormányközeli média, ma reggel újfent felkerült egy az Origo „jóvoltából” – vette észre a 444.hu.

A portál 2018. július 26-án Újabb jobbikos korrupciós botrány: lefizethették a küldötteket – hangfelvétel” címmel megjelent cikkében valótlanul állította, hogy Szabó Gábor, a Jobbik pártigazgatója pénzt és „bármit” kínált egy küldöttnek, ha a párt tisztújító kongresszusán Sneider Tamásra szavaz, és azt is, hogy mindez egy a birtokukba került hangfelvételből derül ki.

„Valótlanul állítottuk, hogy Tóth Péter, a Jobbik szegedi elnöke Szabó Gábor megbízásából kínált pénzt és 'bármit' egy küldöttnek, ha Sneider Tamás mellett szavaz a párt tisztújító kongresszusán. Valótlanul állítottuk továbbá, hogy olyan hangfelvétel került a birtokunkba, amelyen Szabó Gábor egy jobbikos küldöttel beszél” - zárul a helyreigazítás.

109 helyreigazítási pert bukott tavaly a kormánymédia

Az Origo az élre tör. Az Átlátszó a Fővárosi Törvényszék adataiból bogarászta ki, hogy 2018-ban összesen 109 sajtóhelyreigazítási pert veszített el kormánymédia, vagyis a közmédia, a 888, a Lokál, a Magyar Idők, az Origo, a Pesti Srácok, a Ripost és a TV2. Tehát ennyiszer marasztalta el őket a törvényszék.

Neked ajánljuk