Kósa Lajos azért nem nyilatkozik a sertéstelep-vásárlásról, mert a 82 éves sertésmágnás édesanyja „nem közszereplő magánember”

  • narancs.hu
  • 2017. december 30.

Belpol

Egyszerűen nem hajlandó semmit sem mondani.

Szerdán írta meg a Népszava, hogy Kósa Lajos édesanyja még tavalyelőtt megvette egy mátészalkai, sertéstenyésztéssel foglalkozó kft. üzletrészének a felét: Kósa Lajosné Bacskó Katalin

2015-ben vásárolta be magát a sertéstenyésztéssel foglalkozó Méker Kft.-be.

A lap most újabb összefüggéseket tárt fel, és ismét megkérdezte a megyei jogú városok fejlesztéséért felelős minisztert.

false

 

Fotó: MTI/Czeglédi Zsolt

Kósa korábban nem válaszolt a Népszava kérdéseire,

csupán egy rövid közleményt adott ki. Most azonban már válaszolt, ám ennek sem volt túl sok értelme. A miniszter ugyanis csak a szokásosat mondta: „Nem közszereplő magánemberek magánügyleteiről nem áll módomban nyilatkozni, és nem is lenne helyes.”

Figyelmébe ajánljuk

A kutya mellett

A filmművészetben a Baran című, egyszerre realista és költői remekmű (Madzsid Madzsidi) jóvoltából csodálkozhatott rá a világ először az iráni afgán menekültek sorsára.

Iszony

Kegyetlen, utálatos film Veronika Franz és Severin Fiala legújabb munkája (ők a felelősek a 2014-es, hasonlóan bársonyos Jó éjt, anyu! című horrorért).

Elvis gyémánt félkrajcárja

  • - turcsányi -

Van a Hülye Járások Minisztériumának egy vígjátéki alosztálya, ott írták elő, hogy ha valaki el akarja kerülni a helyzetkomikumok – művészileg nyilván szerfelett alantas – eszköztárának használatát, hősét úgy kell járatnia (lehetőleg a medence partján), hogy a mozgása végig magán hordozza a szerepét.

Saját magány

A Comédie-Française évszázadok óta egyre bővülő, immár többezresre duzzadt repertoárjából most a klasszicista szerző modern köntösbe bújt, Guy Cassiers rendezésében újragondolt változatát hozták el Budapestre – pár hónappal a premier után.

Az én bilincsei

A Losoncról származó Koós Gábor (1986) a Képzőművészeti Egyetem grafikaszakán végzett, és még tanulmányai idején monumentális, több mint két méter magas munkáival lett ismert.

Kihaltunk volna

Ez az átfogó nőtörténeti mű nem Hatsepszut, az egyiptomi fáraónő, vagy Endehuanna, a sumér költőnő, és még csak nem is a vadászó férfi, gyűjtögető nő meséjével kezdődik, hanem egy mára kihalt, hüvelykujjnyi, rovarevő, tojásrakó, pocokszerű lénytől indulunk el, amely még a dinoszauruszok lába mellett osonva vadászott.