„Lehet k. anyázni. Lehet látványterveket gyártani. Lehet zsűrizni. Meg neki lehet állni a sz@rbol várat építeni: új, olcsóbb tarifarendszert bevezetni, járművet felújítani, pályát rendbe tenni, az utastámogatást átszervezni, ahogy mi álltunk neki az 5 pontos közlekedési akciótervvel”
– ezzel a szöveggel osztotta meg Lázár János építési és közlekedési miniszter Hegyi Zsolt MÁV-vezérigazgató bejegyzését, aki pedig arról posztolt szombaton (miután egy nappal korábban a havazás miatt gyakorlatilag leállt a vonatközlekedés), hogy „a pénteki nap megmutatta, miért van szükség Országos Haváriaközpontra a MÁV-csoportban. A kelenföldi műszaki krízishelyzet pedig azt is, miért van szükség a Haváriaközpont előkészítésének felgyorsítására, hogy már januártól teljes hatáskörrel, országos lefedettséggel koordinálhassuk a gyorsbeavatkozású egységeket, az utastájékoztatást, valamint a pótló- és a mentesítő járatokat. Köszönöm az utasoknak a türelmet és a kitartást, a szolgálatot teljesítő kollégáimnak pedig azt, hogy a jelenlegi szervezeti keretek között is igyekeztek gyors és érdemi megoldást találni a problémákra. 2025-ben már új szemléletű és gyakorlatú, központi támogatást is kapnak a munkájukhoz”.
Lázár bejegyzését megelőzte Hadházy Ákos független országgyűlési képviselő péntek esti posztja, melyben azt írta, „Én hülye, vonattal akartam hazamenni ma Szekszárdra, de nem jelentettem be előre és nem hoztam újságírókat. Nem tudok szebbet üzenni a Rozsdaminiszternek arról a Kelenföldről, ahol NINCS WC, NINCS EGYETLEN FŰTÖTT VÁRÓTEREM SEM és ahol 45 perce azt ígérték, hogy negyedkor (fél órája) indul a pécsi IC. Azóta mindenki a peronon fagyoskodik , de még a néhány fokkal melegebb aluljáróba sem mer lemenni, mert még a vasutasok sem tudják, jön-e vonat és ha igen, mikor. A hangosbemondó öt perce azt mondta be, hogy Pusztaszabolcsról indul a vonat, egy perce azt, hogy öt perc múlva innen. Ami biztos: k.rva hideg van”. Hadházy az általa feltöltött videóban kétszer kurvaanyázik.