Odapörkölt a kormánymédiának a Migration Aid: „Levelet kaptunk a Galaktikus Migrációtervező Tanácstól”

  • narancs.hu
  • 2017. augusztus 24.

Belpol

Van a sajtó meg a „sajtó”, és lesz egy afgán menekült család a Balatonon.

A Migration Aid a menekültek balatoni kirándulásának nyilvános napjáról külön sajtónyilatkozatot adott ki a sajtónak, és az MTV, Tv2, Echo Tv, Magyar Idők, Pesti Srácok, Magyar Hírlap munkatársainak.

A sajtóval közlik, hogy a Tündérliget nevű rekreációs projektjük részeként egyetlen napon, 26-án odamehetnek újságírók a Balatonra. A sajtónyilvános napon jelen lesz egy afgán menekült család, akik vállalták a sajtó részvételét és néhány hete kapták meg az oltalmazotti státuszt, előtte több hetet a tranzitzónában zárva töltöttek. Lesz egy menekült hátterű pastu/dári-angol tolmács, aki fordítja a kérdéseket.

Az MTV, Tv2, Echo Tv, Magyar Idők, Pesti Srácok, Magyar Hírlap munkatársaival viszont a következőt közli a szervezet:

„Levelet kaptunk a Galaktikus Migrációtervező Tanácstól, személyesen a soros Sötét Nagyúr aláírásával. Ebben felhívja a figyelmünket, hogy a Migration Aid messze alulteljesíti a Galaktikus Migrációtervező Tanács ötéves tervét, alig tudtunk hozzájárulni ahhoz, hogy megvalósuljon a kijelölt betelepítési kvóta. A soros Sötét Nagyúr egyben kifejezte abbéli szándékát, hogy súlyos büntetést mér ránk, amennyiben nem találunk migránsokat, akik a Sötét Oldal gonosz tervének részeként úgy hajlandóak nyaralni a Balaton partján, hogy közben újságírók hada követhesse minden lépésüket. Mivel a soros Sötét Nagyúr határozott szándéka, hogy a Balatonon nyaraló 3 család segítségével végső csapást mérjen Zorbán tábornok Magyar nevű uradalmára, kizárólag olyan újságíróknak hajlandó lehetővé tenni a migráns családok zaklatását, akik hű alattvalói a Sötét Oldalnak. Sajnáljuk, mert a Migration Aid szeret benneteket is.”

Figyelmébe ajánljuk

A saját határain túl

Justin Vernon egyszemélyes vállalkozásaként indult a Bon Iver, miután a zenész 2006-ban három hónapot töltött teljesen egyedül egy faházban, a világtól elzárva, egy nyugat-wisconsini faluban.

Az űr az úr

Az 1969-ben indult Hawkwind mindig a mainstream csatornák radarja alatt maradt, pedig hatása évtizedek óta megkérdőjelezhetetlen.

Pincebogarak lázadása

  • - turcsányi -

Jussi Adler-Olsen immár tíz kötetnél járó Q-ügyosztályi ciklusa a skandináv krimik népmesei vonulatába tartozik. Nem a skandináv krimik feltétlen sajátja az ilyesmi, minden szak­ágnak, műfajnak és alműfajnak van népmesei tagozata, amelyben az alsó kutyák egy csoportozata tengernyi szívás után a végére csak odasóz egy nagyot a hatalomnak, az efeletti boldogságtól remélvén boldogtalansága jobbra fordulását – hiába.

Luxusszivacsok

A Molnár Ani Galéria 2024-ben megnyitott új kiállítótere elsősorban hazai, fiatal, női alkotókra fókuszál, Benczúr viszont már a kilencvenes évek közepétől jelen van a művészeti szcénában, sőt már 1997-ben szerepelt a 2. Manifestán, illetve 1999-ben (más művészekkel) együtt a Velencei Biennálé magyar pavilonjában.

Égen, földön, vízen

Mesék a mesében: mitikus hősök, mágikus világ, megszemélyesített természet, a szó szoros értelmében varázslatos nyelv. A világ végén, tajtékos vizeken és ég alatt, regei időben mozognak a hősök, egy falu lakói.

Visszaszámlálás

A Ne csak nézd! című pályázatot a Free­szfe, az Örkény Színház, a Trafó és a Jurányi közösen hirdették meg abból a célból, hogy független alkotóknak adjanak lehetőséget új előadások létrehozására, a Freeszfére járó hallgatóknak pedig a megmutatkozásra. Tematikus megkötés nem volt, csak annyiban, hogy a társulatoknak társadalmilag fontos témákat kellett feldolgozniuk. A nyertesek közül a KV Társulat pályamunkáját az Örkény Színház fogadta be.

Mészáros Lőrinc egy történet

A Mészáros Lőrinc című történetnek az lenne a funkciója, hogy bizonyítsa, létezik frissen, ön­erejéből felemelkedett nemzeti tőkésosztály vagy legalább réteg, de ha még az sem, pár markáns nemzeti nagytőkés. Valamint bizonyítani, hogy Orbán Viktor nem foglalkozik pénzügyekkel.

„Mint a pókháló”

Diplomáját – az SZFE szétverése miatt – az Emergency Exit program keretein belül Ludwigsburgban kapta meg. Legutóbbi rendezése, a Katona József Színházban nemrég bemutatott 2031 a kultúra helyzetével és a hatalmi visszaélések természetével foglalkozik. Ehhez kapcsolódva toxikus maszkulinitásról, a #metoo hatásairól és az empátiadeficites helyzetekről beszélgettünk vele.