Már megint a járdán parkolt Kern András, mielőtt beugrott a pékségbe

  • narancs.hu
  • 2023. szeptember 9.

Belpol

Csak a pékségbe ugrott be. Az eset a kerületi polgármestert is nyilatkozatra késztette.

Ismét rajtakapták Kern Andrást, hogy a zebrán keresztül a járdára hajtva parkolt, mielőtt beugrott volna egy II. kerületi pékségbe a Margit körúton. A Blikk megmutatta az erről készült fotót is.

Nem ez az első alkalom, hogy Kardos doki lusta volt tisztességesen parkolni. 2021 januárjában ugyanezen a helyen már megtörtént ugyanez. A művész 2016-ban pedig a villamossínekre hajtott a körúton, mert előadásra sietett.

„Mindenki nézte, hogy mi történik, sokan mosolyogva csóválták a fejüket, amikor felismerték a művész urat” – mondta a mostani esetről a bulvárlapnak nyilatkozó szemtanú.

A lap megszólaltatta Kernt is:

„Nagyon kellene oda egy parkoló, mert lehetetlenség megállni a közelben. Jó lenne, ha lenne ott egy hely, ahol szabályosan parkolhatna, aki autóval érkezik és siet”

– reagált a színész.

A II. kerület polgármestere, Őrsi Gergely ma arról posztolt, hogy a közlekedési szabályok mindenkire vonatkoznak. A polgármester Kern András nevének említése nélkül ezt írta: „A közelmúltban egy ismert művész úgy gondolta, megállhat a Margit körút egyik legforgalmasabb szakaszán a járdán. Mivel az autósok szűk, szabályokkal nem törődő kisebbsége miatt a Margit körút járdáit mindenhol parkolásgátló növényládákkal és oszlopokkal védjük, csak a zebrán keresztülhajtva tudta megközelíteni a pékséget, immár legalább második alkalommal.”

A szabályok mindenkire vonatkoznak. A közelmúltban egy ismert művész úgy gondolta, megállhat a Margit körút egyik...

Posted by Őrsi Gergely on Saturday, September 9, 2023

Őrsi szerint

„az ismert művész veszélyeztette a zebrán áthaladó gyalogosok biztonságát, akiknek nem feladata tahóparkoló autók kerülgetése.”

A polgármester megígérte, hogy hamarosan ki fognak helyezni a járda közepére „egy szép, virágokkal teli parkolásgátló növényládát”. „Mivel fénykép alapján bírságot kiszabni nem tudunk, szép gesztus lenne, ha Művész úr csatlakozna a bírság díjával a biztonságos, esztétikus megoldáshoz. Várjuk felajánlását!” – invitálta Kernt a polgármester.

Maradjanak velünk!


Ez a Narancs-cikk most véget ért – de még oly sok mindent ajánlunk Önnek! Oknyomozást, riportot, interjúkat, elemzést, okosságot – bizonyosságot arról, hogy nem, a valóság nem veszett el, még ha komplett hivatalok és testületek meg súlyos tízmilliárdok dolgoznak is az eltüntetésén.

Tesszük a dolgunkat. Újságot írunk, hogy kiderítsük a tényeket. Legyen ebben a társunk, segítse a munkánkat, hogy mi is segíthessünk Önnek. Fizessen elő a Narancs digitális változatára!

Jó emberek írják jó embereknek!

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.

Kliséből játék

A produkció alkotói minimum két olyan elemmel is élnek, amelyek bármelyikére nagy valószínűséggel mondaná egy tapasztalt rendező, hogy „csak azt ne”. Az egyik ilyen a „színház a színházban”, ami könnyen a belterjesség érzetét kelti (ráadásul, túl sokszor láttuk már ezt a veszélyesen kézenfekvő megoldást), a másik pedig az úgynevezett „meztelenül rohangálás”, amit gyakran társítunk az amatőr előadásokhoz.