Megszólalt Török Gábor: ezért hagyja ott a Corvinust
TorokGabor_1_1731.jpg

Megszólalt Török Gábor: ezért hagyja ott a Corvinust

  • narancs.hu
  • 2019. augusztus 8.

Belpol

Tényleg ő akart eljönni az egyetemről.

Ahogy arról délután a narancs.hu is beszámolt, Török Gábor 22 év után, közös megegyezéssel távozik a Budapesti Corvinus Egyetemről.

A politológus most saját Facebook oldalán beszélt kicsit bővebben távozásának körülményeiről. Mint írja, valóban maga kezdeményezte távozását az egyetemtől, de az nincs közvetlen összefüggésben a Corvinus átalakításával.

Azóta tanít a „közgázon“, amióta elvégezte azt, így nem volt könnyű döntés a távozás. De, mint írja „az elmúlt időszakban egyre kevésbé éreztem jól magam, márpedig a jó munkához nem csak idő, de hely és motiváció is kell“.

 

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.

Kliséből játék

A produkció alkotói minimum két olyan elemmel is élnek, amelyek bármelyikére nagy valószínűséggel mondaná egy tapasztalt rendező, hogy „csak azt ne”. Az egyik ilyen a „színház a színházban”, ami könnyen a belterjesség érzetét kelti (ráadásul, túl sokszor láttuk már ezt a veszélyesen kézenfekvő megoldást), a másik pedig az úgynevezett „meztelenül rohangálás”, amit gyakran társítunk az amatőr előadásokhoz.