Mostantól útmutató táblák jelzik a XII. kerületben, merre van a Mészáros-Várkonyi villa

  • narancs.hu
  • 2021. május 15.

Belpol

A Momentum az épület kerítését is kitáblázta.

„Új Mészáros Terv: Mészáros Lőrinc és Várkonyi Andrea villája. A magyar adófizetők által nyújtott támogatás összege 600 000 000 forint. Mennyit adunk neki még?” – ilyen és ehhez hasonló feliratú táblákat tett ki ma Fekete-Győr András és a kerület momentumos országgyűlési képviselőjelöltje, Hajnal Miklós Mészáros Lőrinc és párja Várkonyi Andrea készülő-szépülő hatalmas hegyvidéki otthonának kerítésére.

A kerületben több helyen táblák jelzik, merre kell menni a villához, ugyanis a Momentum úgy véli, ha már az adófizetők állják a mesés otthont, akkor tudniuk is kell róla, hogy pontosan mire ment el a pénzük.

“2022-ben azért kell kormányt váltanunk, hogy Mészáros Lőrinc csápjait egyesével szedjük le Magyarországról. 2022-ben az lesz az egyik fő feladatunk, hogy visszaszerezzük az ellopott vagyont, és azt nyugati színvonalú kórházakra, iskolákra és munkahelyekre fordítsuk" - mondta a Fekete-Győr.

Kitábláztuk a hegyvidéki Mészáros-villát

KITÁBLÁZTUK A HEGYVIDÉKI MÉSZÁROS-VILLÁT! 💒 Orbán Viktor két lábon járó pénztárgépe és új kedvese egy hegyvidéki villába költöznek, amit több százmillió forintért építenek. ⚠️ Hajnal Miklós, a Momentum hegyvidéki országgyűlési képviselőjelöltje és Fekete-Győr András, a Momentum miniszterelnök-jelöltje kitáblázták a villát, hogy mindenki tudja, ki lakik majd ott és ki finanszírozza az építkezést valójában. 🟣 2022 után visszaszerezzük az ellopott vagyont!

Posted by Momentum Mozgalom on Friday, May 14, 2021

 

Figyelmébe ajánljuk

Szemrevaló: Páva – Valódi vagyok?

  • SzSz

A társadalmi szerepek és identitások a pszichológia egyik legjobban kutatott területe. Mead szerint nincs is objektív valóság, azt az egyének maguk konstruálják; Goffman úgy véli, az egész világ egy színpad, ahol mind különböző szerepeket játsszunk; míg Stryker elmélete azt magyarázza, hogy minden ember ezernyi identitással rendelkezik, s azok hierarchiába rendeződnek.

Szemrevaló: A fény

  • - bzs -

Tom Tykwer csaknem háromórás eposza mintha egy másik korból időutazott volna napjainkba (Tykwer maga is a Babylon Berlint, a múlt század húszas éveit hagyta hátra).

Szemrevaló: Gépek tánca

Markológépekkel táncolni, az ám a valami! Amikor a kotrókanál kecsesen emelkedik a magasba, akkor olyan, mint egy daru – mármint a madár (lehet, hogy magyarul nem véletlenül hívják így az emelőszerkezetet?) –, „nyakát” nyújtogatja, „fejét” forgatja.

Le nem zárt akták

A művészi identitás és a láthatóság kérdéseit helyezi középpontba Pataki Luca első önálló kiállítása. Keszegh Ágnes kurátor koncepciója szerint a tárlat krimiként épül fel: a látogatónak fragmentumokból, nyomokból kell rekonstruálnia a történetet. Az anyag kísérlet a művészszerep radikális újragondolására, és az igazi kérdése az, hogy az alkotói késztetés ledarálható-e.

Ingyen Carlsberg

  • - turcsányi -

Valamikor a múlt század kilencvenes éveinek elején Bille August nemzetközi hírű svéd filmrendező rájött, hogy mégsem lenne jó, ha ő lenne a filmművészet második Ingmar Bergmanja, még akkor sem, ha az ügyért addig számos követ megmozgatott (Hódító Pelle Max von Sydow-val, 1987; Legjobb szándékok, egyenesen Bergman forgatókönyvéből, 1992).

Utánunk a robotok?

A Székesfehérváron tavasszal bemutatott színpadi átiratot Szikora János, a Vörösmarty Színház tizenhárom év után elköszönő igazgatója rendezte. A színház vezetésére kiírt, majd megismételt pályázat után ősztől már Dolhai Attila irányításával működő teátrum irányvonala minden bizonnyal változni fog, a társulat egy része is kicserélődött, így A Nibelung-lakópark egy korszak összegzésének, Szikora János búcsúelőadásának is tekinthető.

Túlélni a békét

Az előadás ismét azt bizonyította, hogy egy ideje a Miskolci Nemzeti Színházé a magyar nyelvű színjátszás egyik legerősebb társulata. Pedig a darab – annak ellenére, hogy színházi felkérésre született – egyáltalán nem kínálja magát könnyen a színrevitelre.