A KANTAR Media AdexSpot adatbázisa alapján a 24.hu számolta ki, hogy a 2016 vége óta Schmidt Mária tulajdonába került Figyelő hirdetési bevételeinek hetven százaléka állami pénzből származott.
A lapot kiadó cég listaáron 2017-ben mintegy 1,1 milliárd forint hirdetési bevételre tehetett szert, ebből 734 millió forint az államtól vagy állami vállalatoktól érkezett. A portál emlékeztet, hogy a HVG listaáras hirdetési bevételeinek összesen 4,4 százaléka volt állami pénz.
Ráadásul a Figyelő példányszámát nem auditálják, arról hivatalos adat nem érhető el.
|
A Figyelőben a legtöbbet a Miniszterelnökség hirdetett, összesen 202 millió forintért.
A csütörtökön megjelent Figyelő címlapján Rogán Antal mosolyog, a miniszter nyilván oldalakon át lökheti a kampányszöveget, amit a netre felkerült részlet alapján ilyen merész kérdések szakítanak meg: