Szeptemberben három újságot vett Andy Vajna, most mindháromtól lelép a főszerkesztő

  • narancs.hu
  • 2017. október 18.

Belpol

A Bors, a Délmagyarország és a Kisalföld vezetője is „közös megegyezéssel” távozik.

Jelentős személycserék történtek a szeptember 25-én Andy Vajna tulajdonába (egész pontosan az Avalue Befektetési Kft. nevű cégéhez) került Lapcom Zrt. kiadványainál – írja az Index.

Kirúgták Szekeres Tamást, a Bors főszerkesztőjét, valamint Sal Endrét, az „aktuális” rovat vezetőjét. Az új főszerkesztő Kovács Vince lesz, aki eddig is a bulvárlapnál dolgozott.

Nádori Péter, a Lapcom tartalomért és üzletfejlesztésért felelős vezérigazgató-helyettese közös megegyezéssel távozik. Az ő pótlása a legérdekesebb, helyére Élő Gábor érkezik a Mészáros Lőrinc kezében lévő Mediaworks stratégiai igazgatói székéből. Élő korábban megjárta az Echo TV-t, a Lánchíd Rádiót, az MTI-t, a Magyar Nemzetet és a Magyar Időket is.

A Délmagyarország éléről Kóti Zoltán és helyettese, Szögi Andrea távozik, a Kisalföld főszerkesztői székében pedig Garamvölgyi Imre váltja Nyerges Csabát.

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.