Telefonos közvélemény-kutatással mérik Menczer Tamás pécsi akciójának fogadtatását

  • narancs.hu
  • 2024. december 10.

Belpol

Kinek agresszívabb a kommunikációja? – teszik fel a kérdést.

Telefonos közvélemény-kutatással vizsgálják, hogyan fogadták a választók Menczer Tamás december eleji pécsi akcióját, amikor a Fidesz kommunikációs igazgatója Magyar Péterrel került szóváltásba a helyi gyerekotthon előtt.

A hvg.hu egy olvasó beszámolója alapján arról ír, hogy az Amarone Kft. által végzett felmérés során többek között arra kérdeztek rá:

  • Hallott-e a vitáról?
  • Látta-e a videót?
  • Kinek van igaza a vitában?
  • Kinek agresszívabb a kommunikációja?

Mindemellett a megszokott kérdések is elhangzottak, így például az is, hogy a megkérdezett kire szavazott az utolsó országgyűlési választáson, valamint hogy voksolt-e valaha a Fideszre, de arra is kíváncsiak voltak, hogy a válaszadó honnan tájékozódik, és hogy használ-e napi rendszerességgel Facebookot vagy TikTokot.

A lap felidézte, az Amarone Kft. neve már korábban is felbukkant közvélemény-kutatásokkal kapcsolatban, ez a cég készített ugyanis felmérést mások mellett Novák Katalinról is, akinek a lemondása előtt azt mérték, terheli-e felelősség az emberek szerint az akkori köztársasági elnököt a kegyelmi botrány miatt.

Maradjanak velünk!


Mi a Magyar Narancsnál nem mondunk le az igazságról, nem mondunk le a tájékozódásról és a tájékoztatás jogáról. Nem mondunk le a szórakoztatásról és a szórakozásról sem. A szeretet helyét nem engedjük át a gyűlöletnek – a Narancs ezután is a jó emberek lapja lesz. Mi pedig még többet fogunk dolgozni azért, hogy ne vesszen el végleg a magyar igazság. S közben még szórakozzunk is egy kicsit.

Ön se mondjon le ezekről! Ne mondjon le a Magyar Narancsról!

Vásárolja, olvassa, terjessze, támogassa a lapot!

Figyelmébe ajánljuk