Telefonos közvélemény-kutatással vizsgálják, hogyan fogadták a választók Menczer Tamás december eleji pécsi akcióját, amikor a Fidesz kommunikációs igazgatója Magyar Péterrel került szóváltásba a helyi gyerekotthon előtt.
A hvg.hu egy olvasó beszámolója alapján arról ír, hogy az Amarone Kft. által végzett felmérés során többek között arra kérdeztek rá:
- Hallott-e a vitáról?
- Látta-e a videót?
- Kinek van igaza a vitában?
- Kinek agresszívabb a kommunikációja?
Mindemellett a megszokott kérdések is elhangzottak, így például az is, hogy a megkérdezett kire szavazott az utolsó országgyűlési választáson, valamint hogy voksolt-e valaha a Fideszre, de arra is kíváncsiak voltak, hogy a válaszadó honnan tájékozódik, és hogy használ-e napi rendszerességgel Facebookot vagy TikTokot.
A lap felidézte, az Amarone Kft. neve már korábban is felbukkant közvélemény-kutatásokkal kapcsolatban, ez a cég készített ugyanis felmérést mások mellett Novák Katalinról is, akinek a lemondása előtt azt mérték, terheli-e felelősség az emberek szerint az akkori köztársasági elnököt a kegyelmi botrány miatt.