Nyilvánosságra hozta a kormány a Miniszterelnöki Kabinetiroda által 2022 őszén kötött szerződéseket – írja a hvg.hu.
A Balásy Gyula tulajdonában lévő New Land Media Kft.-vel és Lounge Design Kft.-vel kötött szerződések alapján Rogán Antal minisztériuma októberben nettó 3,417 milliárd forintot, míg decemberben nettó 1,26 milliárd forintot költött az „Európa jövőjét érintő nemzetközi és hazai színtéren történő kormányzati kommunikációval kapcsolatos, valamint az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok” ellátására. Vagyis összesen 4,67 milliárd forint ment el a bombás plakátkampányra.
A portál emlékeztet, a kormány nyilvánosságra hozta, hogy mennyibe került a konzultációs ívek postai, illetve nyomdaköltsége, ami több mint 2,7 milliárd forint volt. Ha ehhez hozzáadjuk a 4,67 milliárdos tételt, akkor meghaladtuk a hétmilliárd forintot, ami valószínűleg nem a végleges költség, hiszen az online térben lezajlott reklámkampányra költött összeget még nem ismerjük.