Újabb 10 milliárdot fizetnek Rogánék plakátkampányra

  • narancs.hu
  • 2019. április 4.

Belpol

Így már 66 milliárdot költöttek „tájékoztatásra" 2016 vége óta.

„Nettó 10 milliárd forintos keretmegbízást kapott a Rogán Antal tárcája alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivataltól (NKH) a Balásy Gyula érdekeltségébe tartozó New Land Media Kft. és a Lounge Design. Az összegből 3 milliárd forint opciós érték – derül ki a Közbeszerzési Hatóság honlapjára feltöltött dokumentációból –  írja a 24.hu a legújabb kormányzati kommunikációs „beszerzéssel kapcsolatban".

A portál kiszámolta: a mostani megbízással együtt tehát idén már 20 milliárdot szánnak „tájékoztató kampányra”, mint írják „a tempó fokozódik, 2018-ban az összes ilyen jellegű megbízás – az opciós összegekkel együtt – 18,4 milliárd forint volt".

A hírrel kapcsolatos, hogy a G7 kiszámolta, hogy az első ilyen kampányról még 2016 végén kötöttek szerződést, azóta pedig összesen – a mostani 10 milliárddal együtt – 66,6 milliárd forintot szánt a kormányzat ilyen célokra, ez pedig az Országos Mentőszolgálat másfél évnyi költségvetése, és nagyjából 4 milliárddal annál is több, mint amennyit 2018-ban a gyesre betervezett a kormány.

Figyelmébe ajánljuk

Amit csak ők tudnak

A nu metalon felnőtt generáció, azaz a mai negyvenesek visszavonhatatlanul az öregedés jelének tekinthetik, hogy kedvenc irányzatuk esetében az újat jelölő „nu” annyira indokolatlan, hogy a legfontosabb zenekarok – már amelyik még aktív – mind elmúltak 30 évesek.

Hová futnál?

  • - ts -

Az Ezüst csillag egy amerikai katonai kitüntetés, afféle vitézségi érem, nagy csaták nagy hőseinek adják, 1932 óta.

Cserbenhagyás

  • - ts -

A moziból nézve az Egyesült Államok tényleg a világ csendőre: minden korban megvannak a háborús veteránjai. De nem bánik szépen velük.

Irányított hálózatok

  • Molnár T. Eszter

A csoportterápiák általában vallomásos körrel indulnak. Valahogy így: Eszter vagyok, és hiszek a csodákban.