„Nettó 10 milliárd forintos keretmegbízást kapott a Rogán Antal tárcája alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivataltól (NKH) a Balásy Gyula érdekeltségébe tartozó New Land Media Kft. és a Lounge Design. Az összegből 3 milliárd forint opciós érték – derül ki a Közbeszerzési Hatóság honlapjára feltöltött dokumentációból – írja a 24.hu a legújabb kormányzati kommunikációs „beszerzéssel kapcsolatban".
A portál kiszámolta: a mostani megbízással együtt tehát idén már 20 milliárdot szánnak „tájékoztató kampányra”, mint írják „a tempó fokozódik, 2018-ban az összes ilyen jellegű megbízás – az opciós összegekkel együtt – 18,4 milliárd forint volt".
A hírrel kapcsolatos, hogy a G7 kiszámolta, hogy az első ilyen kampányról még 2016 végén kötöttek szerződést, azóta pedig összesen – a mostani 10 milliárddal együtt – 66,6 milliárd forintot szánt a kormányzat ilyen célokra, ez pedig az Országos Mentőszolgálat másfél évnyi költségvetése, és nagyjából 4 milliárddal annál is több, mint amennyit 2018-ban a gyesre betervezett a kormány.