A Sajtóklubban vallottak szerelmet jeles jobboldali, konzervatív, kereszténydemokrata értelmiségiek és véleményformálók (Bencsik–Szarvas–Stefka) a nem túl nagy nézettségű televízióban, az Echo Tv-ben – ami Orbán Viktor kereszténydemokrata barátjáé, persze – legkedvesebb sportszermárkájuknak.
Vagyis a kettőrulénak,
és ebben a szójátékban nagy örömükre felfedezték kedvenc ragadozómadarukat is, a turult. A madár pedig a hátán viszi a fellegekbe a fellendülőben lévő magyar sportszeripart is, tudhattuk meg.
Akik támadják Mészáros Lőrincet, ügynökök, ragadta meg a lényeget már-már könnyes szemmel egyikük. Olyan multik ügynökei, mint például az Adidas, pfej, és ki akarják iktatni ezt a magyar szépséget.
Egy bajszos úr bátran kimondta, amit csak kerülgettek, mint a forró kását: „Ez egy gyönyörű dolog, bátor! Gyönyörű üzenet a magyarok legendabéli szent madara, szép a logója, tehetséges a társaság. Végre valami remek dolog született. Ez nagyon szép és nagyon jó.”
Onnan tudjuk, hogy jó, hogy a balliberális oldalon a csürhe elkezdett vonyítani, rombolni és hisztériázni, mélázott el ugyanő.
A legjobb meg az benne, hogy nem Nike meg nem Reebok! Ezekkel persze nincs gond, de hát mégis!
Ez azért tényleg humoros: Mészáros Lőrinc tévéjében pénzért fellépő véleményformálónak szánt valakik Mészáros egyik befektetését magasztalják az egekbe percekig. No jó, azt mondjuk tényleg nem mondták, hogy akinek nem tetszik a turulmadár, az magyarfóbiás csótány.
Ezt meghagyták Bayer Zsoltnak, a márka önkéntes pr-osának, aki publicisztikának álcázva írta ezt meg 2Rule és a csótányok címmel a mérsékelt olvasótáborral operáló, szintén Mészáros-féle Magyar Időkben.
Épül-szépül a kereszténydemokrácia nagy korszaka Magyarországon!
(via Hvg)