Kásler Miklós hálát ad a Jóistennek, hogy a kormány jó döntéseket hozott a koronavírus-járvány kezelésében

  • narancs.hu
  • 2020. május 19.

Fekete Lyuk

Az ellenzék pedig nehéz helyzetben van, mert egyszerűen nincs a kormányon támadási felület.

"Miniszteri percek" címmel indított videósorozatot az Emberi Erőforrások Minisztériuma a Facebook-oldalán. Az első néhány percben Kásler Miklóst kérdezi egy ifjú riporter arról, szerinte hogyan kezelte a kormány eddig a koronavírus-járványt és miért volt szükség a kórházi ágyak felszabadítására.

Kásler mondandóját azzal kezdi, hogy "az ellenzék nagyon nehéz helyzetben van. A magyarországi koronavírus-járvány lefutása bármilyen összevetésben rendkívül kedvező. Nincs a kormányon támadási felület."

A kórházi ágyak felszabadításával kapcsolatban Kásler elismétli a már unásig hallott kormányzati álláspontot, miszerint "a legrosszabb forgatókönyvre készültek", majd hozzáteszi: "érdemes végiggondolni, hogy mi lett volna akkor, ha Magyarországon is ugyanaz a helyzet alakul ki, mint New Yorkban, Olaszországban, Skandináviában vagy máshol. Hála istennek, a megfelelő ritmusban meghozott megfelelő intézkedések megelőzték ennek a helyzetnek a kialakulását."

A jövővel kapcsolatban Kásler annyit mond, hogy nem lehet kiszámítani, hogy a járvány hogyan alakul, ezért "a készültség fenntartása mellett, több lépésben, lassan, fokozatosan, megfontolva a lépéseket, elindították az egészségügyet, hogy visszaálljon az eredeti helyzet, a nem pontosan meghatározható jövőben."

(via 24.hu)

Figyelmébe ajánljuk

Buli a reggeli felfrissüléstől kifulladásig – így látják az idei Szigetet a Narancs fotósai

  • narancs.hu

Meglepő fesztiválszettek, fényes nappal is csapató bulizók, rengeteg por, a koncerten épp elénk beálló ismeretlen, neonfényekkel kivilágított ösvények, napközbeni workshopok, esti koncertek, hajnalig tartó bulik és sakk a WC-ben – a Sziget az idén is pont ugyanolyan őrült, mint a korábbi években. Mutatjuk a Narancs fotósainak legjobb képeit az idei fesztiválról! 

Pizsamapartizánok

Régen a film az életet utánozta (a vonat érkezett, a munkások a gyárból meg távoztak, csak hogy a klasszikusoknál maradjunk), ma már fordítva van: úgy akarunk viselkedni, mint kedvenc filmjeink szereplői, rájuk akarunk hasonlítani, azt akarjuk átélni, amit ők.