„Emlékeznek arra az internetes horrorlényre amely tavaly futótűzként terjedve gyerekek százezreire hozott frászt a világhálón? Mit ad Isten, a szörnyeteget Momónak hívták, de mivel egy ilyen nevű jelenségből Magyarországnak jutott egy saját, külön bejáratú, én mindig a Momentumnra asszociáltam. Cseh Katalin bebizonyította, hogy nem csak a név a hasonló” – kezdődik a PestiSrácok publicisztikája
|
Az írás központjában az áll, hogy a Momentum EP-képviselője születésnapja alkalmából, a Planned Parenthood nevű szervezetnek gyűjtött pénzt.
„Szia, Momo vagyok, három éve meghaltam, elütött egy autó. Ha nem akarod, hogy ma éjfélkor ott álljak a szobádban, az ágyad mellett, és nézzem, ahogy alszol, akkor küldd tovább ezt a levelet 15 ismerősödnek. Nem hiszel nekem?” – emlékeztetett a szerző az „internetes horrorlény” üzenetére, majd párhuzamot vont a képviselő gyűjtésével: „Szia, MoMo vagyok, ha nem akarod, hogy ma éjfélkor ott álljak a szobádban, az ágyad mellett, akkor utalj pénzt a Planned Parenthood nevű gyerekgyilkos abortuszmozgalomnak és küldd tovább ezt a levelet 15 ismerősödnek. Nem hiszel nekem?”
„Cseh Katalin ugyanis egészen biztosan meggyőződésből irányítja gyilkosokhoz a követőit, ezért pedig ő és az egész pártja sehová nem való, kizárólag a politika és az emberiség szemétdombjára” – olvasható a cikkben.„Igazi komcsi tempó ez a Momentumtól”– tette hozzá a szerző.