Példásan kíméletlen kivégzésben van része, úgy fejezik le, hogy még a fejét sem viheti magával, hiszen az a vállalat tulajdona. Mire a fej nélküli kockázati elemző leér a nulladikra, Kevin Spacey is kidugja a fejét középvezetői odújából. Egy tapasztalt meteorológus már ebből messzemenő következtetéseket tudna levonni, valami olyat, hogy rossz idők jönnek, de Spacey szerint nem kell berezelni: volt is, lesz is ilyen nap a vállalat életében, s csak biztatná a ki nem rúgott keveseket, használják ki az üresedéseket. Ő már csak tudja, a milliós fizetésű szakember látott már egyet-mást a céggel összefonódott élete során. Olyat azonban még ő sem, ami a kirúgott elemző kirúgott pendrive-ján lapul: az elmentett adatokból ugyanis a legrettegettebb piaci szakszó, a CÓRESZ kezd összeállni. New York, a gazdasági válság előtt egy perccel, este. A hírre, hogy córesz van, előbújnak a vállalat szabad szemmel csak ritkán látható nagyvadai, sőt még Jeremy Irons is megérkezik helikopteren. Ha brit színész helikopteren érkezik, akkor csakis villain lehet, méghozzá globális, és J. C. Chandor filmjét épp ezekért a jókor behelikopterező közhelyekért lehet kedvelni. A Krízispont olyan, mint a Wall Street 2 javított kiadása, tele tanítható, életerős gekkókkal. Hiteles az erotikus-szerelmi szál is: mindenki a pénzre izgul - ha jól értjük, még a jók is.
A Vertigo Média filmje