Bennük is ott az X-faktor: nyerhet a neonyilas, bukott a távhugyozó!

  • narancs.hu
  • 2013. december 15.

Hírnarancs

Toroczkai Ásotthalmon 2012-ben

Tavaly Ásotthalmon

Fotó: MTI

Három település választott máma polgármestert, egyik nagyobb, mint a másik, ám abban az országban, ahol gyakorlatilag negyedszázada választási kampány folyik, nincsenek elhanyagolható hadállások. Ezzel együtt persze Ásotthalom, Máriahalom és Almáskeresztúr közül Ásotthalom a legérdekesebb, hiszen ott lehet polgármester Toroczkai László, a különböző nácioid szervezetek élén csekély formátumú celebbé felkapaszkodott jelölt. E választás szép és igaz történeti előzményeit és lehetőségeit épp mi plankoltuk fel, lásd itt.

Kiss Ernő vértanúsága: hétvégi találós kérdésünk megfejtői között lejárt villamosjegyeket és áramütést sorsolnak ki az illetékesek. És akkor a kérdés: ki az a volt BKV- és MVM-vezér, aki felnyomta a rendőrpalotát anno gondosan körbejelölő egyenruhás nagykutyát befolyással való üzérkedésért? Az esetre a Vasárnapi Blikkből derült fény.

Döbbenetes társadalmi érzéketlenségről beszélt a választások közeledtével a maga legendásan óvatoskodó módszerével újra aktivizálódó Sólyom László, valamikor közt. elnök a Népszabadság közel nyolcperces felvételének tanúsága szerint. A maestro egyébként a Paksi Atomerőmű lehetséges bővítéséről szóló, nyilván szellemesnek szánt Paks Vobiscum? című konferenciát nyitotta meg idézett mondókájával.

Zsigó Róbert fideszes szóvivő pedig azt mondta vasárnapi sajtótájékoztatóján, hogy pártja rendezi a munkavállalók sorsát. Ja, mi is épp így látjuk, s ő is pont így gondolta. A sajt.-táj.-ról ugyancsak a Népszabó számolt be röviden.

Ma eltemették Mandelát és Paul Walkert. Égünk a női kézilabdavébén és hasítunk a rövid pályás úszó-Európa-bajnokságon. A jövő héten vacak idő lesz, de lehet, hogy pár krajcárral olcsóbb lesz a benzin.

De ki nyeri az X-Faktort?

Figyelmébe ajánljuk

A MÁV finanszírozza az elavult iparvágány karbantartását a kínai cég számára

Vácon a gödi Samsung SDI-nak is dolgozó kínai hatterű CECZ cégcsoport az év elején jelentette be, hogy szeretné, ha a város déli részén lévő, mintegy húsz éve nem használt iparvágányt újra üzembe helyeznék. Úgy tűnik, kérése meghallgatásra talált: a munkálatok megelőzték a kormányhivatal és az önkormányzat közös bejárását. A karbantartás költségét a MÁV állja.