Áramszünet okozott szolgáltatáskiesést kedd délelőtt a Vodafone-nál – közölte a szolgáltató az MTI-vel. Mint írták, a Vodafone Magyarország ügyfelei január 2-án délelőtt rövid kimaradást tapasztalhattak a szolgáltatások működésében.
A kimaradást áramszünet okozta az egyik szerverközpontban, a forgalom átirányításának ideje alatt a szolgáltatások az ország több pontján nem voltak elérhetőek.
Közleményük szerint, a szolgáltató munkatársai a hibát elhárították, így a mobilszolgáltatások ismét zavartalanul működnek, néhány mobilkészülék azonban automatikusan nem csatlakozik újra a hálózathoz. Ezekben az esetekben egyszerű megoldás lehet a készülék újraindítása, vagy repülőgép üzemmódba váltása, majd visszaállítása, amely megoldja a problémát. Felhívták a figyelmet arra is, hogy jelenleg a Vodafone ügyfélszolgálata túlterhelt, ezért ügyfeleiket arra kérték, az esetleges teendőkkel kapcsolatban a Vodafone Magyarország Facebook-oldalát látogassák meg, ahol további információkat találnak.
A jelek szerint nemcsak a Vodafone-nál, de a Telekomnál is problémák voltak kedd reggel. A Magyar Telekom Facebook-oldalán közölte: áramellátási hiba miatt a Telekom IPTV és Telekom TV szolgáltatásai, valamint a mobil hangszolgáltatás elérhetősége kedden délelőtt akadozhatott. A szolgáltatások azóta náluk is helyreálltak.