Egy 52 fős szexbulin ütött rajta a belga rendőrség

  • narancs.hu
  • 2020. december 14.

Külpol

A "házibulit" egy Covid-kórház közelében tartották.

A belga rendőrség a hétvégén – két héttel Szájer József brüsszeli bulija után – felszámolt egy 52 fős szexpartit, amit ráadásul egy Covid-klinika melletti házban tartottak. – írja a 444.huA "házibuliban" egy 28 éves ember szülinapját ünnepelték,  akik a lap állítása szerint mind meztelenek voltak vagy alig volt rajtuk ruha, amikor 20 rendőr rajtaütött a bulin.

A rendőrség mindenkit 250-250 euróra bírságolt, amiért megszegték a koronavírus-ellenes szabályokat, ott ugyanis zárt térben egyszerre legfeljebb négy fő tartózkodhatna együtt. Két embert kábítószer és nevetőgáz-kapszulák birtoklása miatt is megbírságoltak. A résztvevők mindegyike francia állampolgár.

Lead-képünk illusztráció.

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.

Kliséből játék

A produkció alkotói minimum két olyan elemmel is élnek, amelyek bármelyikére nagy valószínűséggel mondaná egy tapasztalt rendező, hogy „csak azt ne”. Az egyik ilyen a „színház a színházban”, ami könnyen a belterjesség érzetét kelti (ráadásul, túl sokszor láttuk már ezt a veszélyesen kézenfekvő megoldást), a másik pedig az úgynevezett „meztelenül rohangálás”, amit gyakran társítunk az amatőr előadásokhoz.