Film

Álhíres

  • SzSz
  • 2021. március 24.

Mikrofilm

„Akinek van 500 millió barátja, az biztos szerez néhány ellenséget is” – szólt A közösségi háló plakátjának szövege.

Az­óta eltelt több mint tíz év, a Facebookot végleg elfoglalták szüleink és nagyszüleink, a fiatalok exodusa pedig épp a TikTok felé tart. Kiderült viszont, hogy pár millió követő simán összejöhet Instán – ellenlábas pedig csak egy akad: Nick Bilton, a Vanity Fair és egyéb magazinok techújságírója. Ő az, aki tökéletesen tisztában van az Insta­gram és a többi közösségi média, valamint az influenszeripar működésével, ám Álhíres című első filmjében két összetett mondattal rendezi le a kérdést. Nem fogják kitalálni: minden a pénz miatt van!

A cikk további része csak előfizetőink számára elérhető.
Soha nem volt nagyobb szükség önre! A sajtó az olvasókért szabad, és fennmaradásunk előfizetőink nélkül nem lehetséges. Legyen előfizetőnk, tegyen egy próbát velünk és támogassa a demokratikus és liberális Magyarország ügyét!

Figyelmébe ajánljuk

Pride 2025 – avagy a félelem vége

  • Janisch Attila

A tegnapi menet jóval több volt, mint a valaha szervezett legnagyobb Pride: figyelmeztetés is volt arra, hogy Orbán aljas, társadalmat nyomorító rendszere eljutott a tűréshatárig, ahonnan már nincs tovább.

Kommunikációs munkatársat keres a MÚOSZ

  • narancs.hu

Olyan média-Jolly Jokert, aki innovatív, korszerű, szakmailag és technikailag felkészült, dinamikus, gyors, ismeri az új online trendeket, remek kommunikációs készséggel rendelkezik, lojális és együttműködő, és szereti a kihívásokat.