Film

Álhíres

  • SzSz
  • 2021.03.24 20:55

Mikrofilm

„Akinek van 500 millió barátja, az biztos szerez néhány ellenséget is” – szólt A közösségi háló plakátjának szövege.

Az­óta eltelt több mint tíz év, a Facebookot végleg elfoglalták szüleink és nagyszüleink, a fiatalok exodusa pedig épp a TikTok felé tart. Kiderült viszont, hogy pár millió követő simán összejöhet Instán – ellenlábas pedig csak egy akad: Nick Bilton, a Vanity Fair és egyéb magazinok techújságírója. Ő az, aki tökéletesen tisztában van az Insta­gram és a többi közösségi média, valamint az influenszeripar működésével, ám Álhíres című első filmjében két összetett mondattal rendezi le a kérdést. Nem fogják kitalálni: minden a pénz miatt van!

Ez egy remek cikk a nyomtatott Magyar Narancsból, amely online is elérhető.
Ha szeretné elolvasni, kérjük, fizessen elő lapunk digitális kiadására, vagy ha már előfizető, lépjen be!
A Magyar Narancs független, szabad politikai és kulturális hetilap. Nézzen be hozzánk minden nap: hírszolgáltatásunk ingyenesen hozzáférhető. Támogassa a független sajtót! Olvassa a Magyar Narancsot!

Neked ajánljuk