Vannak filmsztárok, akik arról nevezetesek, hogy nem alkalmaznak kaszkadőröket. Ilyen Jackie Chan; de az elmúlt pár évtizedben Tom Cruise se forgatott úgy filmet, hogy "véletlenül" ne szivárgott volna ki hír a sajtónak bátorságáról, na meg arról, hogy törte össze magát hősködés közben. És aztán ott van Daniel Craig, akit kezdetben nem igazán tudtak elfogadni James Bondként, például az olyan hírek miatt, hogy kéziváltós kocsit sem tud vezetni.
Craig azonban az elmúlt 15 évben nemcsak beleérett szerepébe, de elismert akciósztárrá is vált. James Bonddal manapság egészen más problémák vannak; például az, hogy az év legnagyobb mozis szenzációjának szánt Nincs idő meghalnit a stúdiók félnek bemutatni a koronavírus miatt, így a hagyományos filmszínházak lassan a kihalás szélére sodródnak.
A Bond-rajongók azonban most kaptak egy apró csontot, amin a jövő áprilisra halasztott premierig rágódhatnak: a film kaszkadőrkoordinátora, Lee Morrison elárulta, hogyan oldották meg az előzetesben is bemutatott motoros mutatványt.
Az előzetesben 2:05 körül látható, amint motorral felugratnak egy meredek sziklafalon. Ahogy azt várni lehetett, mindezt nem Craig, hanem dublőre, Paul Edwards hajtotta végre, akinek egy 7 és fél méteres rámpán kellett felhajtania több mint 110 km/órás sebességgel. Ahogy azonban Morrison elmondta, a macskakövek hagyományosan nagyon csúszósak, ezért fennállt a veszélye, hogy a motor nem tud biztonságosan landolni azokon. A megoldás? Coca-Colát locsoltak szét az utakon. A koordinátor számítása szerint körülbelül 24 millió forintnak megfelelő összeget költöttek arra, hogy az olasz Materát beborítsák kólával, így ragadóssá, vagyis a landolás során biztonságossá téve a felületeket. Mindehhez kb. 8400 gallon, azaz több mint 30 ezer liter üdítőt használtak fel. "Már régóta locsolok Coca-Colát a csúszós felszínekre... Nagyon tisztává teszi az utakat, miután lemostuk" - magyarázta Morrison. A költségvetésbe bőven belefért ez a kiadás is: 250 millió dolláros büdzséjével ez minden idők legdrágább James Bond-mozija.