Írónak lenni szakma, fogások vannak, brand van, imázs. „Neve, ha van, csak áruvédjegy.” Mármint az új Soderbergh-film szerint. Amelyben a Nagy Amerikai Írónő luxushajón kel át az óceánon, hogy valami piszlicsáré díjat átvegyen. Az utat a kiadója fizeti, annak reményében, hogy mire Londonba ér a literátor-díva, befejezze végre a piacon már beharangozott Új Művét.
Társasága is van, régi barátnők (közülük a narcisztikus lúzer azt képzeli, hogy róla szólt a pályaindító sikerkönyv és némi anyagi kárpótlást nem utasítana el ezért a sérelemért), szolgálatára álló, kedves, de utána kémkedni hajlandó unokaöcs. Sem a cselekményt, sem a jellemek megfogalmazását, sem a közlések gondolati mélységét tekintve nem emelkedik el a produktum a hajófenéktől:
Ez egy remek cikk a nyomtatott Magyar Narancsból, amely online is elérhető.
Ha szeretné elolvasni, kérjük, fizessen elő lapunk digitális kiadására, vagy ha már előfizető, lépjen be!
Támogassa a független sajtót! Olvassa a Magyar Narancsot!