Írónak lenni szakma, fogások vannak, brand van, imázs. „Neve, ha van, csak áruvédjegy.” Mármint az új Soderbergh-film szerint. Amelyben a Nagy Amerikai Írónő luxushajón kel át az óceánon, hogy valami piszlicsáré díjat átvegyen. Az utat a kiadója fizeti, annak reményében, hogy mire Londonba ér a literátor-díva, befejezze végre a piacon már beharangozott Új Művét.
Társasága is van, régi barátnők (közülük a narcisztikus lúzer azt képzeli, hogy róla szólt a pályaindító sikerkönyv és némi anyagi kárpótlást nem utasítana el ezért a sérelemért), szolgálatára álló, kedves, de utána kémkedni hajlandó unokaöcs. Sem a cselekményt, sem a jellemek megfogalmazását, sem a közlések gondolati mélységét tekintve nem emelkedik el a produktum a hajófenéktől:
A cikk további része csak előfizetőink számára elérhető.
Ha szeretné elolvasni, legyen ön is a Magyar Narancs előfizetője, vagy ha már előfizetett, jelentkezzen be!