Újabb Marvel-sztárt vádolnak szexuális visszaéléssel

  • narancs.hu
  • 2023. június 17.

Mikrofilm

Jonathan Majors után Tenoch Huerta, a Fekete párduc 2. szupergonosza került bajba.

Lehet, hogy a Marvel máris elvesztette következő nagy főgonoszát – írtuk március végi a cikkünkben, melyben bemutattuk a Jonathan Majors ellen felhozott vádakat. Majors A Hangya és a Darázs: Kvantumániában alakította Kangot, a hódítót, akiről nyílt titok volt, hogy ő lehet a következő Thanos, vagyis az a főrossz, aki egyesíti a szuperhősöket.

Egyelőre nem tudni, mennyiben érinti a Marvel-filmeket Majors balhéja, de most újabb viharfelhők gyülekeznek a stúdió körül: ezúttal Tenoch Huertát vádolták szexuális visszaéléssel, akit a Fekete párduc 2. Namorjaként ismert meg a világ.

Egy María Elena Ríos nevű énekes Twitter-posztjaiban kelt ki a színész ellen, melyekben érzelmi abúzussal vádolta és szexuális ragadozónak nevezte. Ríos külön kiemelte, mennyire nehéz neki egy olyan ember visszaéléseiről beszélnie, mint Huerta, akit az egész világ körülrajongott a Marvel-filmje miatt.

Huerta az Instagramon reagált és tagadta a vádakat. „Körülbelül egy éve, pár hónapig randiztam Elenával. Egész idő alatt teljesen konszenzusos volt a dolog, ahogy azt többen is megerősíthetik. Végig szerető, meleg és kölcsönösen támogató kapcsolatban álltunk. Miután azonban véget ért, Elena elkezdte félreértelmezni az interakcióinkat privátban és közös barátaink előtt is” – fogalmazott. Huerta azt írta: mindezek miatt néhány hónapja felvette a kapcsolatot egy ügyvédi csapattal, hogy segítsenek neki megvédeni jóhírét és kiállni az igaztalan vádak ellen. „Habár semmilyen értelemben nem vagyok tökéletes, tudom hogy ezek a vádak egyszerűen nem igazak. Miközben folyamatosan azon dolgozom, hogy javítsak magamon, ki kell állnom azok ellen a vádak ellen, amelyek hamisak és sértőek” – tette hozzá.

A Marvel egyelőre nem reagált a vádakra, ahogy az sem tisztázott, balhé ide vagy oda, Huerta fel fog-e még tűnni Namorként a későbbi szuperhősfilmekben.

Maradjanak velünk!


Ez a Narancs-cikk most véget ért – de még oly sok mindent ajánlunk Önnek! Oknyomozást, riportot, interjúkat, elemzést, okosságot – bizonyosságot arról, hogy nem, a valóság nem veszett el, még ha komplett hivatalok és testületek meg súlyos tízmilliárdok dolgoznak is az eltüntetésén.

Tesszük a dolgunkat. Újságot írunk, hogy kiderítsük a tényeket. Legyen ebben a társunk, segítse a munkánkat, hogy mi is segíthessünk Önnek. Fizessen elő a Narancs digitális változatára!

Jó emberek írják jó embereknek!

Figyelmébe ajánljuk

Pizsamapartizánok

Régen a film az életet utánozta (a vonat érkezett, a munkások a gyárból meg távoztak, csak hogy a klasszikusoknál maradjunk), ma már fordítva van: úgy akarunk viselkedni, mint kedvenc filmjeink szereplői, rájuk akarunk hasonlítani, azt akarjuk átélni, amit ők.

Amerikai legenda

Ez a film annyira áhítatos tisztelgés az Ed Sullivan nevű legenda előtt, hogy szinte észre sem vesszük, mennyire hiányzik belőle az Ed Sullivan nevű ember, aki egykor, a tévézés hőskorában a róla elnevezett, minden idők leghosszabb ideig létező és legnagyobb nézettséget elérő show-ját vezette – tulajdonképpen megteremtve a tv-show műfaját, mint olyat.

AI kontra Al Bano

A kisebb-nagyobb kihagyásokkal és különböző neveken, de 1987 óta létező Vasvári Színjátszó Fesztivál az alkalmi falusi színjátszóktól a független színházi szféra elismert társu­la­tai­ig terjedően reprezentálja a hazai nem hivatásos színjátszás különböző szintjeit.

Családban marad

A kiállításon apa és fia műveit látjuk generációs párba állítva, nemzetközi kontextusba helyezve és némileg rávilágítva a hazai üvegművészet status quójára.

„Bős–Nagymaros Panama csatorna” - így tiltakoztak a vízlépcső és a rendszer ellen 1988-ban

A Mű a rendszer jelképe lett. Aki az építkezés ellen tiltakozott, a rendszer ellen lépett fel – aki azt támogatta, a fennálló rendszert védte. Akkor a Fidesz is a környezetpusztító nagymarosi építkezés leállítását követelte. És most? Szerzőnk aktivistaként vett részt a bős–nagymarosi vízlépcső elleni tiltakozás­sorozatban. Írásában saját élményei alapján idézi fel az akkor történteket.