Vajon elnyeri-e a topmodell kinézetű, a világhírű és műveltségére, társadalmi pozíciójára rátarti karmester papa által alig látogatott villa-erődítményben szomorkodó burzsoá kamasz lány szerelmét a nulla iskolai presztízzsel bíró, fogszabályzós, szőkített hajú tinifiú, akinek lakókocsiban élő szülei viszont az öntudatos lúzerség, a kispolgári prosztóság mintapéldányai (viszont a jókedv sosem hagyja el őket s a szívük is aranyból)? Ahhoz bizony Velencébe kell menni, a hárfázó kislány (persze, hogy a vele mindig elégedetlen atya által vezényelt) koncertjére. Mivel nincs más, hát a rozoga lakókocsival, maguk után vonszolva proliéknak nemcsak nyomorúságos életterét, de semmivel sem kompatibilis életfilozófiáját is, nem beszélve magukról a teljességgel vállalhatatlan szülőkről. Akik természetesen egyedül érdekesek e mérsékelten eredeti, túlságosan is egyértelmű életbölcsességeket és értékeket hirdető, alapvetően a kamaszokat is tartalmazó családok szórakoztatására kifundált produktumban. Benoît Poelvoorde maga elviszi a filmet, még akkor is, ha ez a tahóságára büszke, kisszerűségét diadalmasan hirdető, az önreflexió legcsekélyebb kísértését is sértődötten hárító figura számtalanszor megvolt már terjedelmes filmográfiájában, függetlenül attól, hogy hasonló alkutyát, mások szívatását élvező fináncot, korlátolt nyomozót alakított-e vagy magát az Istent. S várhatóan nem ez volt utolsó ilyen jellegű haknija a népszerű belga komikusnak: jelen film zárlata egyértelműen a Chamodot család újabb kalandjaival fenyeget.
Forgalmazza a Big Bang Media