Hajdú Pétert kirúgták már?

  • narancsblog
  • 2013. szeptember 16.

Narancsblog

A bulvársajtó nem az erkölcs fellegvára, nem is ezt várjuk tőle. De Habony és Orbán celeb barátja ezúttal túllépett egy határt: senkit nem alázunk meg úgy, még egy bulvársztárt sem, mint ő Szepesi Nikolettet.

Most vagy az van, hogy mindenki hazudik (a TV2 és a Blikk, Hajdú Péter és Szepesi Nikolett), és akkor az a baj. Vagy nem hazudik, és akkor ez nem maradhat következmények nélkül.

A bulvárlap cikke szerint ugyanis a Frizbi című műsor szombati felvételén a szerkesztők Szepesi Nikolett tudta nélkül meghívták és beültették mellé Bacsa Istvánt, a most 83 éves, Kicsi bácsi néven ismert egykori gyúrót. Mint az ismeretes, Szepesi állítása szerint Kicsi bácsi molesztálta őt kislánykorában. Bacsa nemrég beperelte Szepesit becsületsértésért.

Nem tudjuk, igaz-e minden, amit Szepesi állít. Hogy nem agyament hülyeség, az valószínű (erről lásd keretes írásunkat), de jelenleg az a fontos, hogy biztosat a Frizbi szerkesztői sem tudhatnak.

De ha igaz, amit Szepesi Kicsi bácsiról állít, akkor Hajdú Péter és stábja a következőt tette: Szepesi beleegyezése nélkül egymás mellé ültette a 26 éves fiatal nőt és a zaklatóját. Egy traumatizált áldozatot és a molesztálóját. Akik ráadásul perben állnak.

Hadd ne alázzuk meg magunkat és az olvasókat azzal, hogy elmagyarázzuk, mi a baj mindevvel. Hogy mit jelent ez egy áldozatnak, és hogy mit kommunikál ezzel a műsor a nézői felé.

Tényleg, tisztelt Hajdú és tsai, mi lesz a következő? Behívnak egy gyászoló anyát, a gyermeke hamvait a teájába szórják, és miután ivott belőle, jót röhögünk? Csak mert hirtelen semmi más nem jut eszünkbe, ami Szepesi sokkolásánál aljasabb lenne, márpedig a nézettségért harcolni kell, egyre erősebb húzásokat kell megkockáztatni, így fejlődik majd szépen a műsor és vele az ország is.

Vagy ez az egész most véget ér. A műsorrész nem megy adásba, Hajdú Pétert pedig azonnal kirúgják. Akkor a TV2 megőriz valamit a méltóságából.

A TV2-csoport programigazgatója jelenleg Ralf Bartoleit. A vezérigazgató Simon Zsolt.

Persze botrány, hogy egy gnóm masszőr hogyan él vissza a helyzetével. Mi hajtja az uszodába, miért megy oda dolgozni? Hogy fiatalkorú lányokat simogasson a gyúrópadon, állítja a könyv. Akiknek erről hallgatni kell. Erről beszélni botránykő, tabusértés – pedig a nyílt beszéd több mint kívánatos volna.”

Az ismert író, az egykori úszóként személyesen is érintett Kiss Noémi írását Szepesi Nikolettről itt olvashatja.

Figyelmébe ajánljuk

Vérző papírhold

  • - ts -

A rendszeresen visszatérő témák veszélyesek: mindig felül kell ütni a tárgyban megfogalmazott utolsó állítást. Az ilyesmi pedig egy filmzsánerbe szorítva a lehetőségek folyamatos korlátozását hozza magával.

Szűznemzés

Jobb pillanatban nem is érkezhetett volna Guillermo del Toro új Frankenstein-adaptációja. Egy istent játszó ifjú titán gondolkodó, tanítható húsgépet alkot – mesterséges intelligenciát, ha úgy tetszik.

Bárhol, kivéve nálunk

Hajléktalan botladozik végig a városon: kukákban turkál; ott vizel, ahol nem szabad (mert a mai, modern városokban szabad még valahol, pláne ingyen?); már azzal is borzolja a kedélyeket, hogy egyáltalán van.

Brahms mint gravitáció

A kamarazenélés közben a játékosok igazán közel kerülnek egymáshoz zeneileg és emberileg is. Az alkalmazkodás, kezdeményezés és követés alapvető emberi kapcsolatokat modellez. Az idei Kamara.hu Fesztivál fókuszában Pablo Casals alakja állt.

Scooter inda Művhaus

„H-P.-t, Ferrist és Ricket, a három technoistent két sarkadi vállalkozó szellemű vállalkozó, Rácz István és Drimba Péter mikrobusszal és személyautóval hozza Sarkadra május 25-én. Ezen persze most mindenki elhűl, mert a hármuk alkotta Scooter együttes mégiscsak az európai toplista élvonalát jelenti. Hogy kerülnének éppen Magyarországra, ezen belül Sarkadra!?” – írta a Békés Megyei Népújság 1995-ben arról a buliról, amelyet legendaként emlegetnek az alig kilencezer fős határ menti kisvárosban.

Who the Fuck Is SpongyaBob?

Bizonyára nem véletlen, hogy az utóbbi években sorra születnek a legfiatalabb felnőtteket, a Z generációt a maga összetettségében megmutató színházi előadások. Elgondolkodtató, hogy ezeket rendre az eggyel idősebb nemzedék (szintén nagyon fiatal) alkotói hozzák létre.