Elhunyt Gary Rhodes sztárséf

  • narancs.hu
  • 2019. november 27.

Nekrológ

59 éves volt.

Kedden elhunyt Gary Rhodes – írja a BBC nyomán a 24.hu. A sztárséf 59 éves volt.

„A Rhodes család mélységs szomorúsággal jelenti be a szerett férj, apa és testvér, Gary Rhodes távozását. A család szeretne köszönetet mondani mindenkinek a támogatásáért és arra kérni mindnekit, hogy hagyják őket békében gyárolni ezekben az időkben” – olvasható a család által kiadott közleményben.

A sztárséf 1960-ban, Londonban született, később a Thanet Műszaki Főiskolán tanult. Első munkáját az amszterdami Hiltonban kapta, első éttermét 1997-ben nyitotta meg. Feltűnt Gordon Ramsay oldalán, az Amerikai mesterszakács, A pokol konyhája című produkciókban, később pedig saját műsort is kapott. 2006-ban a Brit Birodalom Érdemrendjével tüntették ki – írja a portál.

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.

Kliséből játék

A produkció alkotói minimum két olyan elemmel is élnek, amelyek bármelyikére nagy valószínűséggel mondaná egy tapasztalt rendező, hogy „csak azt ne”. Az egyik ilyen a „színház a színházban”, ami könnyen a belterjesség érzetét kelti (ráadásul, túl sokszor láttuk már ezt a veszélyesen kézenfekvő megoldást), a másik pedig az úgynevezett „meztelenül rohangálás”, amit gyakran társítunk az amatőr előadásokhoz.