A Libri-Bookline Zrt. fizetéselőleggel segít a munkatársainak

  • narancs.hu
  • 2020. március 17.

Sorköz

Hogy azok kezelni tudják a hirtelen jött anyagi kihívásokat.

A Libri-Bookline vállalatvezetése úgy döntött, hogy a koronavírus okozta krízishelyzetben támogatja munkavállalóit - írja a cég mai közleményében. Ez azt jelenti, hogy a vállalat minden munkatársának biztosít 300 000 Ft fizetéselőleget, hogy segítsen megoldani a váratlan helyzet miatt felmerülő napi problémákat.

Balogh Ákos, a Libri-Bookline többségi tulajdonosa, mint magánszemély további 50 millió Ft-os keretet ajánl fel, amellyel segíteni szeretné a bajba jutott munkatársakat. Úgy gondolja, hogy a nem mindennapi helyzetben azoknak, akiknek erre módja van, segíteniük kell közösségük többi tagját. Példamutatásával szeretne ugyanerre ösztönözni másokat is. "A koronavírus okozta világjárvány kivétel nélkül mindannyiunkat érint, segítsük azokat, akiknek nincsenek tartalékaik, azokat a munkavállalókat, akik nehéz helyzetbe kerülnek ebben az időszakban"  – nyilatkozta Balogh Ákos.

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.