Egyszer csak felállt egy utas a WizzAir járatán, majd repülés közben megpróbálta kinyitni a vészkijáratot

  • narancs.hu
  • 2017. július 24.

Tranzit

Három markos lengyel férfi fogta le, hogy ne történjen tragédia.

Az AIRportal.hu idézi egy utas beszámolóját, aki az AirLive.net-nek mesélte el, mi történt július 22-én a WizzAir Katowicéból Londonba tartó járatán. Egy férfi nagyjából harminc perccel a leszállás előtt hirtelen felállt, előrement a repülőgép hátsó részéből, leült egy nő mellé, éppen a vészkijárati sorba. Aztán átnyúlt a nő felett és megpróbálta kinyitni a vészkijáratot. Három, nagyobb termetű lengyel utas lépett közbe, akik leszorították az erőszakoskodó férfit, hogy aztán a légiutas-kísérők biztonsági övekkel kötözzék meg a férfi kezeit.

false

 

Fotó: MTI/Kovács Tamás

„A járat személyzete értesítette a hatóságokat, majd a London Luton repülőterén végrehajtott biztonságos leszállást követően a rendőrség őrizetbe vette a férfit” – írja a portál, amelynek a Wizz azt nyilatkozta, hogy elsődleges fontosságú a biztonság számukra, és éppen ezért zéró toleranciával viseltetnek az utasokkal és a személyzettel szembeni erőszakos viselkedés iránt.

Figyelmébe ajánljuk

Köszönjük meg a Fidesznek a sok-sok leleplezést!

A Fidesz számára úgy kell a titkos terveket szövő ellenség leleplezése, mint a levegő: egyszerre mutat rá az ellenség vélt szándékaira, és tereli el a figyelmet önmaga alkalmatlanságáról. De hogyan lehet leleplezni hetente valamit, amit már mindenki tud? Hányféle leleplezés van? És hogy jön ide a konyhában ügyködő Magyar Péter? Ezt fejtettük meg.

Nemcsak költségvetési biztost, hanem ÁSZ-vizsgálatot és büntetést is kapott Orosháza

Nincs elég baja Békés megye egykor virágzó ipari centrumának, Orosházának, amhova nemrégiben költségvetési biztost neveztek ki. Állami számvevőszéki vizsgálat is folyik az önkormányzatnál, a korábbi fideszes vezetés miatt súlyos visszafizetési kötelezettségek terhelik, ráadásul kormánypárti településekkel ellentétben egyelőre nem kap pótlólagos forrásokat a működésére.

Tej

Némi hajnali bevezetés után egy erősen szimbolikus képpel indul a film. Tejet mér egy asszonykéz egyre idősebb gyerekei csupraiba. A kezek egyre nagyobbak, és egyre feljebb tartják a változatlan méretű csuprokat. Aztán szótlanul reggelizik a család. Nyolc gyerek, húsztól egyévesig.

Dal a korbácsolásról

„Elégedetlen vagy a családoddal? (…) Rendelj NUKLEÁRIS CSALÁDOT az EMU-ról! Hagyományos értékek! Az apa férfi, az anya nő! Háromtól húsz gyerme­kig bővíthető, szja-mentesség, vidéki csok! Bővített csomagunkban: nagymama a vármegyében! Emelt díjas ajánlatunk: főállású anya és informatikus apa – hűséges társ, szenvedélye a család!”

Sötét és szenvedélyes séta

Volt már korábban egy emlékezetes sétálószínházi előadása az Anyaszínháznak az RS9-ben: a Budapest fölött az ég. Ott az indokolta a mozgást, hogy a történet a város különböző pontjain játszódik. Itt a vár hét titkot rejtő terme kínálja magát a vándorláshoz. Az RS9 helyszínei, a boltozatos pincehelyiségek, az odavezető meredek lépcső, ez a föld alatti világ hangulatában nagyon is illik a darabhoz.

Egymásra rajzolt képek

A kiállított „anyag első pillantásra annyira egységes, hogy akár egy művész alkotásának is tűnhet” – állítja Erhardt Miklós a kiállítást megnyitó szövegében. Ezt csak megerősíti a képcímkék hiánya; Széll Ádám (1995) és Ciprian Mureșan (1977) művei valóban rezonálnak egymásra.