Visszafelé sült el a csodafegyver: a magyar kormány Daily Mailben megjelent fizetett hirdetését inkább a kilépés-pártiak értékelik.
Tegnap írtunk arról, hogy milyen álságos Orbán Viktor britekhez intézett fizetett hirdetése, amelyben azt üzeni: „A döntés a tietek, de Magyarország büszke arra, hogy veletek együtt az Európai Unió tagja lehet”.
Ám arra még mi sem gondoltunk, hogy az amúgy húszmillió forintba kerülő kis felhívással igazából csak a pofonért ment házhoz.
A Blikk szerint ugyanis a hirdetés sokkal inkább az Európai Unióból kilépők táborát ihlette meg, s máris azzal kezdtek kampányolni, hogy „a felcsúti kisvasút panamája igazolja, miért nem szabad a briteknek az EU-ban maradniuk – Ahol egy tagország valótlan adatokkal százmilliókat kaphat uniós pénzből, ott nincs értelme maradni” – idézi a lap.