Világcsúccsal állt bele a földbe a köztévé híradója

  • narancs.hu
  • 2016. május 23.

Villámnarancs

Ha most abbahagynák, akkor se lenne semmi.

Lassan már a kutya se nézi az M1 híradóját. 90 200 néző. Ennyit érdekelt a köztévé hagyományos nagy, 55 perces híradója pénteken. Száz nézőből 2,4 százalékot bilincselt le a kormánypropaganda. 97,6 százalék inkább mást nézett – írja a 444.hu, vagyis ha a belföldi közönséget nézzük, akkor több mint 1 négyzetkilométerenként van egy darab néző, aki kíváncsi rá.

Ez ugyebár annyira csekély szám, hogy a szerkesztők akár egy kísérletbe is kezdhetnének: egy héten át ugyanazt a híradót tűznék műsorra, hogy megvizsgálják, akad-e, aki kiszúrja a turpisságot?

Fogadjunk, hogy egy ilyen ismételt Híradó nézettsége semmiben sem maradna el az aktuálistól!

De pont az M1 szerkesztői lennének bátrak kísérletezni?

Figyelmébe ajánljuk

Fuss, és tévedj el Budapesten!

Budapestre jött a City Race Euro Tour, egy városi tájfutó rendezvénysorozat. Három napon át futhatunk Budapest különböző részein egy térképpel, amelyen a kukák is fel vannak tüntetve, de az utcanevek nem láthatóak. De mire is jó ez az egész?

A saját határain túl

Justin Vernon egyszemélyes vállalkozásaként indult a Bon Iver, miután a zenész 2006-ban három hónapot töltött teljesen egyedül egy faházban, a világtól elzárva, egy nyugat-wisconsini faluban.

Az űr az úr

Az 1969-ben indult Hawkwind mindig a mainstream csatornák radarja alatt maradt, pedig hatása évtizedek óta megkérdőjelezhetetlen.

Pincebogarak lázadása

  • - turcsányi -

Jussi Adler-Olsen immár tíz kötetnél járó Q-ügyosztályi ciklusa a skandináv krimik népmesei vonulatába tartozik. Nem a skandináv krimik feltétlen sajátja az ilyesmi, minden szak­ágnak, műfajnak és alműfajnak van népmesei tagozata, amelyben az alsó kutyák egy csoportozata tengernyi szívás után a végére csak odasóz egy nagyot a hatalomnak, az efeletti boldogságtól remélvén boldogtalansága jobbra fordulását – hiába.

Luxusszivacsok

A Molnár Ani Galéria 2024-ben megnyitott új kiállítótere elsősorban hazai, fiatal, női alkotókra fókuszál, Benczúr viszont már a kilencvenes évek közepétől jelen van a művészeti szcénában, sőt már 1997-ben szerepelt a 2. Manifestán, illetve 1999-ben (más művészekkel) együtt a Velencei Biennálé magyar pavilonjában.