Írtuk ezt bő négy évvel ezelőtt a Black Honey nevű angol zenekarról. Azóta Izzy Bee és férfi zenésztársai túl vannak egy Sziget-koncerten és egy egész jó albumon (A Fistful of Peaches, 2023), most pedig előálltak karrierjük negyedik nagylemezével. Izzy időközben lejött a piáról, és autizmust diagnosztizáltak nála; ezek a dolgok nyomot hagytak a friss dalokon. A szokásos filmes utalások is megvannak, a borító a Mechanikus narancsot idézi, és Stanley Kubrick filmje a Psycho című dal klipjében is kísért, ahogy Hitchcock szelleme is.
Az együttes nem adott alább a színvonalból, bár a jobb, lendületesebb dalok ezúttal a vinyl B oldalára szorultak. A lemez pont az ötödik dallal indul be, amely egyben a címadó szerzemény is. A bombasztikus Shallow a Garbage legsikeresebb időszakára emlékeztet, és Shirley Mansonék hatása a záró Medicationben is visszatér, de nem csak a címe miatt. A Vampire in the Kitchen lassan csordogál, aztán 2.40-nél váratlanul berobban, bár a két legjobb dal a címe ellenére középtempós Slow Dance, illetve a tetoválást is megemlítő To the Grave (Izzy tetoválóművészként is tevékeny). A Soak az a lemez, amelyet a Wolf Alice-nek kellett volna megcsinálni, de erről később számolunk be.
A cikk további része csak előfizetőink számára elérhető.
Soha nem volt nagyobb szükség önre! A sajtó az olvasókért szabad, és fennmaradásunk előfizetőink nélkül nem lehetséges. Legyen előfizetőnk, tegyen egy próbát velünk és támogassa a demokratikus és liberális Magyarország ügyét!