A Bűnös vagyok alapjául épp Georges Berr és Louis Verneuil 1934-es darabja szolgált. A rendező mindig remekül szórakozik elképesztő mennyiségben produkált filmjeinek készítése közben, de a végeredmény sokszor felemás. Bár a Bűnös vagyok nem hagy maradandó nyomokat, ezúttal a nézők is szívből mulathatnak Ozonnal.
Madeleine (Nadia Tereszkiewicz) kissé tehetségtelen, pénzszűkében lévő színésznő Párizsban. Egy szereplőválogatás után egy neves filmproducer szexuálisan zaklatja őt, és miután a férfi tisztázatlan körülmények között meghal, a hatóságok egyből Madeleine-t gyanúsítják. A nagy csinnadrattával felvezetett perben szobatársa-barátnője lesz az ügyvédje (Rebecca Marder), akinek tanácsára bűnösnek vallja magát, hogy az esetet a női egyenjogúság keretében tárgyalhassák. A színésznőt felmentik, sorra kapja a rajongói leveleket és a szerepajánlatokat, miközben Pauline ügyvédi karrierje is beindul.
A cikk további része csak előfizetőink számára elérhető.
Ha szeretné elolvasni, legyen ön is a Magyar Narancs előfizetője, vagy ha már előfizetett, jelentkezzen be!