A Bűnös vagyok alapjául épp Georges Berr és Louis Verneuil 1934-es darabja szolgált. A rendező mindig remekül szórakozik elképesztő mennyiségben produkált filmjeinek készítése közben, de a végeredmény sokszor felemás. Bár a Bűnös vagyok nem hagy maradandó nyomokat, ezúttal a nézők is szívből mulathatnak Ozonnal.
Madeleine (Nadia Tereszkiewicz) kissé tehetségtelen, pénzszűkében lévő színésznő Párizsban. Egy szereplőválogatás után egy neves filmproducer szexuálisan zaklatja őt, és miután a férfi tisztázatlan körülmények között meghal, a hatóságok egyből Madeleine-t gyanúsítják. A nagy csinnadrattával felvezetett perben szobatársa-barátnője lesz az ügyvédje (Rebecca Marder), akinek tanácsára bűnösnek vallja magát, hogy az esetet a női egyenjogúság keretében tárgyalhassák. A színésznőt felmentik, sorra kapja a rajongói leveleket és a szerepajánlatokat, miközben Pauline ügyvédi karrierje is beindul.
Ez egy remek cikk a nyomtatott Magyar Narancsból, amely online is elérhető.
Ha szeretné elolvasni, kérjük, fizessen elő lapunk digitális kiadására, vagy ha már előfizető, lépjen be!
Támogassa a független sajtót! Olvassa a Magyar Narancsot!