Dolores 16 évet ült drogdíler szerelme helyett. Fénykorában a manhattani Washington Heights királynője volt, de mire visszatér, hogy legalább egy ágyat találjon éjszakára, a környék már nem ugyanaz. Eltűntek a dominikaiak és a kubaiak, helyüket átvették a fehér hipszterek és az újragondolt bárok, bioboltok. Ráadásul régi szerelmét sem leli, akiről egyre biztosabb, hogy szándékosan csinált bűnbakot belőle. Régi barátja étkezdéjében lel menedékre, amelynek pincéjében a börtönben tanult masszázstudományával keresi a betevőt. Minden jól is megy, amíg hirtelen felindulásból meg nem fojtja akadékoskodó főbérlőjüket, és a szakács Luis igen kreatív módot nem talál a hulla eltüntetésére…
A gyilkos masszőr, Dolores Roach számos kitérő után kötött ki az Amazon kínálatában: Aaron Mark off-Broadway-monodrámájából először podcast, majd sorozat született (a történet ráadásul Sweeney Todd, a gyilkos borbély musicaljének újragondolása). A széria csak egy lépésre lenne a nagyszerűségtől, ha tudná, melyik irányba is tegye meg azt a lépést. Sem a társadalmi dráma, sem a kannibálos horror mellett nem tud elköteleződni, s hősét sem meri igazi ragadozónak vagy esendő nőnek ábrázolni. A mozgékony Justina Machadóban meglenne a potenciál mindkettőhöz, de ez a bizonytalanság felőröli az energiáit. Csak gyűlnek a testek, fogynak a „speciális” töltött batyuk, a sorozat pedig önmaga ismétlésébe fordul.
Ez egy remek cikk a nyomtatott Magyar Narancsból, amely online is elérhető.
Ha szeretné elolvasni, kérjük, fizessen elő lapunk digitális kiadására, vagy ha már előfizető, lépjen be!
Támogassa a független sajtót! Olvassa a Magyar Narancsot!