1,7 milliárdért indít újabb plakátkampányt a kormány

  • narancs.hu
  • 2018. december 17.

Belpol

Boldog karácsonyt, magyar emberek.

A Nemzeti Kommunikációs Hivatal 1 milliárd 732 millió forintos keretértékben bízta meg a New Land Media Kft.-t és a Lounge Design Kft.-t egy újabb plakátkampánnyal – írja a 24.hu.

A Közbeszerzési Hatóság honlapjára feltöltött dokumentáció szerint a feladat „Európa jövőjét érintő nemzetközi és hazai színtéren történő kormányzati kommunikációval kapcsolatos feladatok ellátása 3, valamint az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátása 11.”

(A számok arra utalnak, hogy a kormány már korábban is fontosnak tartotta bizonyos európai ügyekről tájékoztatni a lakosságot.)

Legutóbb novemberben döntött arról a kormány, hogy ismét plakátkampányra költ, hisz' Balásy Gyula cégei 4,6 milliárd forintos keretszerződést kötöttek a Nemzeti Kommunikációs Hivatallal (NKH).

Októberben Judith Sargentini ellen kampányolt a kormány, arra plakátkampányra 5,9 milliárd forintot szántak.

Az NKH központosított kommunikációs beszerzéseire legutóbb júniusban kötöttek 25 milliárd forintos, legfeljebb kétszer újratölthető keretszerződést, akkor még három üzletember cégeivel. Mivel egy nap múlva Kuna Tibor és Csetényi Csaba cégeivel szerződést bontottak, az NKH megbízásainál Balásy cégei monopolhelyzetbe kerültek.

Figyelmébe ajánljuk

„A viták ideje lejárt”

Egy tanulsága volt Kulja András és Takács Péter tévévitájának: az, hogy most már valószínűleg a legeslegalapvetőbb dolgokban sem tudna egymással megegyezni a Fidesz és a rajta kívüli világ. Enélkül pedig nehéz bármiről is beszélni.

Ungvári Tamás: A dandyt elfogadom

  • Urfi Péter

Teljesen legális, belügyi bárcával vártak a legszebb lányok – dicsekedett az író, fordító majd' tíz évvel ezelőtt, amikor egy fotó történetét is alaposan körbejárta Urfi Péter kérdésére. Idézzük fel az Ungvári Tamással készült interjút egy 2016-os lapszámból!