A Nemzeti Kommunikációs Hivatal 1 milliárd 732 millió forintos keretértékben bízta meg a New Land Media Kft.-t és a Lounge Design Kft.-t egy újabb plakátkampánnyal – írja a 24.hu.
A Közbeszerzési Hatóság honlapjára feltöltött dokumentáció szerint a feladat „Európa jövőjét érintő nemzetközi és hazai színtéren történő kormányzati kommunikációval kapcsolatos feladatok ellátása 3, valamint az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátása 11.”
(A számok arra utalnak, hogy a kormány már korábban is fontosnak tartotta bizonyos európai ügyekről tájékoztatni a lakosságot.)
Legutóbb novemberben döntött arról a kormány, hogy ismét plakátkampányra költ, hisz' Balásy Gyula cégei 4,6 milliárd forintos keretszerződést kötöttek a Nemzeti Kommunikációs Hivatallal (NKH).
Októberben Judith Sargentini ellen kampányolt a kormány, arra plakátkampányra 5,9 milliárd forintot szántak.
Az NKH központosított kommunikációs beszerzéseire legutóbb júniusban kötöttek 25 milliárd forintos, legfeljebb kétszer újratölthető keretszerződést, akkor még három üzletember cégeivel. Mivel egy nap múlva Kuna Tibor és Csetényi Csaba cégeivel szerződést bontottak, az NKH megbízásainál Balásy cégei monopolhelyzetbe kerültek.