1,7 milliárdért indít újabb plakátkampányt a kormány

  • narancs.hu
  • 2018. december 17.

Belpol

Boldog karácsonyt, magyar emberek.

A Nemzeti Kommunikációs Hivatal 1 milliárd 732 millió forintos keretértékben bízta meg a New Land Media Kft.-t és a Lounge Design Kft.-t egy újabb plakátkampánnyal – írja a 24.hu.

A Közbeszerzési Hatóság honlapjára feltöltött dokumentáció szerint a feladat „Európa jövőjét érintő nemzetközi és hazai színtéren történő kormányzati kommunikációval kapcsolatos feladatok ellátása 3, valamint az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátása 11.”

(A számok arra utalnak, hogy a kormány már korábban is fontosnak tartotta bizonyos európai ügyekről tájékoztatni a lakosságot.)

Legutóbb novemberben döntött arról a kormány, hogy ismét plakátkampányra költ, hisz' Balásy Gyula cégei 4,6 milliárd forintos keretszerződést kötöttek a Nemzeti Kommunikációs Hivatallal (NKH).

Októberben Judith Sargentini ellen kampányolt a kormány, arra plakátkampányra 5,9 milliárd forintot szántak.

Az NKH központosított kommunikációs beszerzéseire legutóbb júniusban kötöttek 25 milliárd forintos, legfeljebb kétszer újratölthető keretszerződést, akkor még három üzletember cégeivel. Mivel egy nap múlva Kuna Tibor és Csetényi Csaba cégeivel szerződést bontottak, az NKH megbízásainál Balásy cégei monopolhelyzetbe kerültek.

Figyelmébe ajánljuk

Buli a reggeli felfrissüléstől kifulladásig – így látják az idei Szigetet a Narancs fotósai

  • narancs.hu

Meglepő fesztiválszettek, fényes nappal is csapató bulizók, rengeteg por, a koncerten épp elénk beálló ismeretlen, neonfényekkel kivilágított ösvények, napközbeni workshopok, esti koncertek, hajnalig tartó bulik és sakk a WC-ben – a Sziget az idén is pont ugyanolyan őrült, mint a korábbi években. Mutatjuk a Narancs fotósainak legjobb képeit az idei fesztiválról! 

Pizsamapartizánok

Régen a film az életet utánozta (a vonat érkezett, a munkások a gyárból meg távoztak, csak hogy a klasszikusoknál maradjunk), ma már fordítva van: úgy akarunk viselkedni, mint kedvenc filmjeink szereplői, rájuk akarunk hasonlítani, azt akarjuk átélni, amit ők.

Amerikai legenda

Ez a film annyira áhítatos tisztelgés az Ed Sullivan nevű legenda előtt, hogy szinte észre sem vesszük, mennyire hiányzik belőle az Ed Sullivan nevű ember, aki egykor, a tévézés hőskorában a róla elnevezett, minden idők leghosszabb ideig létező és legnagyobb nézettséget elérő show-ját vezette – tulajdonképpen megteremtve a tv-show műfaját, mint olyat.