1,7 milliárdért indít újabb plakátkampányt a kormány

  • narancs.hu
  • 2018. december 17.

Belpol

Boldog karácsonyt, magyar emberek.

A Nemzeti Kommunikációs Hivatal 1 milliárd 732 millió forintos keretértékben bízta meg a New Land Media Kft.-t és a Lounge Design Kft.-t egy újabb plakátkampánnyal – írja a 24.hu.

A Közbeszerzési Hatóság honlapjára feltöltött dokumentáció szerint a feladat „Európa jövőjét érintő nemzetközi és hazai színtéren történő kormányzati kommunikációval kapcsolatos feladatok ellátása 3, valamint az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátása 11.”

(A számok arra utalnak, hogy a kormány már korábban is fontosnak tartotta bizonyos európai ügyekről tájékoztatni a lakosságot.)

Legutóbb novemberben döntött arról a kormány, hogy ismét plakátkampányra költ, hisz' Balásy Gyula cégei 4,6 milliárd forintos keretszerződést kötöttek a Nemzeti Kommunikációs Hivatallal (NKH).

Októberben Judith Sargentini ellen kampányolt a kormány, arra plakátkampányra 5,9 milliárd forintot szántak.

Az NKH központosított kommunikációs beszerzéseire legutóbb júniusban kötöttek 25 milliárd forintos, legfeljebb kétszer újratölthető keretszerződést, akkor még három üzletember cégeivel. Mivel egy nap múlva Kuna Tibor és Csetényi Csaba cégeivel szerződést bontottak, az NKH megbízásainál Balásy cégei monopolhelyzetbe kerültek.

Figyelmébe ajánljuk

A bűn nyomora és a nyomor bűne Vadkeleten

Hogy milyen nyomor vezethet el a bűnhöz, amelyben csak némi élelmet vagy egy fél minimálbért sikerül zsákmányolni? Kik az áldozatok és miért hallgatnak? A leszakadó kistérségek sajnos kiváló terepet jelentenek, hogy egy pillantást vessünk a kétségbeejtő helyzetre. 

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.