200 milliót költött a Megafon hirdetésekre egy hónap alatt

  • narancs.hu
  • 2024. április 22.

Belpol

Szám szerint 348 darabra. Ennél többet csak a '22-es választás előtti négy hétben költöttek. 

A Megafon központ a kegyelmi botrány és Magyar Péter színre lépése óta jelentős összeget költött a Facebookon: a havi költési számlájuk 143 millió forint volt, és ez tovább emelkedett. A Telex arról ír, hogy az aktuális adatok szerint március 21. és április 19. között összesen 199 403 631 forintot költöttek a Megafon-influenszerek hirdetéseire, szám szerint 348 darabra.

A lap megjegyzi, azt, hogy a Megafon központ nagyüzemben nyomja most a hirdetéseket, jól jelzi, hogy ennél többet csak a 2022-es választás előtti négy hétben költöttek el a Facebookon: akkor 266 millió forint volt a választás előtti négy hét költése.

A Meta Hirdetéstár-jelentése szerint a CÖF-CÖKA 93,2 millió forintot költött ebben az időszakban 104 darab hirdetésre.

Maradjanak velünk!


Ez a Narancs-cikk most véget ért – de még oly sok mindent ajánlunk Önnek! Oknyomozást, riportot, interjúkat, elemzést, okosságot – bizonyosságot arról, hogy nem, a valóság nem veszett el, még ha komplett hivatalok és testületek meg súlyos tízmilliárdok dolgoznak is az eltüntetésén.

Tesszük a dolgunkat. Újságot írunk, hogy kiderítsük a tényeket. Legyen ebben a társunk, segítse a munkánkat, hogy mi is segíthessünk Önnek. Fizessen elő a Narancs digitális változatára!

Jó emberek írják jó embereknek!

Figyelmébe ajánljuk