2,7 milliárdnál többe került a bombás konzultáció

  • narancs.hu
  • 2023. január 14.

Belpol

A Telex novemberben kérte a kimutatást, most közzétették egy részét.

Mennyibe került a brüsszeli szankciókról szóló nemzeti konzultáció: erről küldött adatigénylést a miniszterelnöki kabinetirodának a Telex novemberben. 

A kabinetiroda most értesítette a lapot, hogy az által kért adatok már online elérhetőek. 

Valóban, pénteken nyilvánosságra hozták a kormany.hu oldalon a költségek egy részéről szóló ismertetőt.

A tájékoztatás szerint a konzultációval kapcsolatos küldemények összeállítása, a borítékok előállítása és a kézbesítés 2 milliárd 357 millió 942 ezer 960 forintba került. További 367 millió 553 ezer 099 forint nyomdaköltséggel járt a miniszterelnöki levél, a kérdőív és hozzá a nyilatkozat elkészítése.

A Telex arra jutott, hogy ez a valamivel több mint 2,7 milliárd forint csak a technikai költség. A lap szerint ehhez még hozzá kell kalkulálni a marketingmunka árát, a konzultáció hirdetéseinek költségét az Európa-hírű óriásplakátokon, a tévében, az online és a nyomtatott sajtóban. 

 A nemzeti konzultáció eredményéről ezt közölte szombaton a kormány.

Maradjanak velünk!


Ez a Narancs-cikk most véget ért – de még oly sok mindent ajánlunk Önnek! Oknyomozást, riportot, interjúkat, elemzést, okosságot – bizonyosságot arról, hogy nem, a valóság nem veszett el, még ha komplett hivatalok és testületek meg súlyos tízmilliárdok dolgoznak is az eltüntetésén.

Tesszük a dolgunkat. Újságot írunk, hogy kiderítsük a tényeket. Legyen ebben a társunk, segítse a munkánkat, hogy mi is segíthessünk Önnek. Fizessen elő a Narancs digitális változatára!

Jó emberek írják jó embereknek!

Figyelmébe ajánljuk

Pride 2025 – avagy a félelem vége

  • Janisch Attila

A tegnapi menet jóval több volt, mint a valaha szervezett legnagyobb Pride: figyelmeztetés is volt arra, hogy Orbán aljas, társadalmat nyomorító rendszere eljutott a tűréshatárig, ahonnan már nincs tovább.

Kommunikációs munkatársat keres a MÚOSZ

  • narancs.hu

Olyan média-Jolly Jokert, aki innovatív, korszerű, szakmailag és technikailag felkészült, dinamikus, gyors, ismeri az új online trendeket, remek kommunikációs készséggel rendelkezik, lojális és együttműködő, és szereti a kihívásokat.