A Fidesz kommunikációs igazgatója szerint a háborús plakátok nem ártanak a gyerekeknek

  • narancs.hu
  • 2024. június 2.

Belpol

Menczer Tamás szerint Magyar Péter Soros utasítására vetetné le a párt plakátjait. 

„Kibújt a szög a zsákból” – mondja Menczer Tamás, a Fidesz kommunikációs igazgatója a Facebookon, aki szerint Magyar Péter Soros György utasítására vetetné le a „STOP háború” plakátokat, ugyanis azok ártanak a gyerekeknek.

„Ezzel szemben az igazság az, hogy a gyerekeknek nem a plakát árt, a gyerekeknek a háború árt!” – fogalmazott Menczer.  Szerinte Magyar Péter azt akarja, hogy ne beszéljünk a háborúról, mert „ő egy igazi, feketeöves, háborúpárti, baloldali politikus, akit Soros György irányít, finanszíroz, és utasít”. 

Mint ismert, Magyar Péter szombaton feljelentést tett rágalmazásért és rémhírterjesztésért, ugyanis úgy véli, hogy miközben a propaganda háborús veszéllyel fenyeget, a gyerekek a reklámfilmek miatt félnek a háborútól. „Biztonságot és nyugalmat szeretnénk a gyerekeinknek” – mondta Magyar, aki petíciót indít a „félelemkeltő” kampány leállításáért és a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósághoz (NMHH) fordul az ügyben. A politikus szerint a Fidesz kampányával pedig a gyermekekre káros tartalmakat zúdít a magyarokra, de most „erős jelzést kell küldeni” Orbán Viktornak és Deutsch Tamásnak, hogy „a háború nem játék.”

Maradjanak velünk!


Ez a Narancs-cikk most véget ért – de még oly sok mindent ajánlunk Önnek! Oknyomozást, riportot, interjúkat, elemzést, okosságot – bizonyosságot arról, hogy nem, a valóság nem veszett el, még ha komplett hivatalok és testületek meg súlyos tízmilliárdok dolgoznak is az eltüntetésén.

Tesszük a dolgunkat. Újságot írunk, hogy kiderítsük a tényeket. Legyen ebben a társunk, segítse a munkánkat, hogy mi is segíthessünk Önnek. Fizessen elő a Narancs digitális változatára!

Jó emberek írják jó embereknek!

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.

Kliséből játék

A produkció alkotói minimum két olyan elemmel is élnek, amelyek bármelyikére nagy valószínűséggel mondaná egy tapasztalt rendező, hogy „csak azt ne”. Az egyik ilyen a „színház a színházban”, ami könnyen a belterjesség érzetét kelti (ráadásul, túl sokszor láttuk már ezt a veszélyesen kézenfekvő megoldást), a másik pedig az úgynevezett „meztelenül rohangálás”, amit gyakran társítunk az amatőr előadásokhoz.