Piroska Miklós, a szolnoki Hetényi Géza Kórház-Rendelőintézet főigazgatója egy pénteki ünnepi rendezvényen arról beszélt, sokszor előfordul, hogy a közösségi médiában támadás éri kollégáit, gyalázkodó kommentek formájában. Ugyanakkor, amikor feljelentés lesz az ügyből, akkor nagyon sokan látványosan visszavesznek és “már nem olyan bátrak” – számol be a szol24.hu.
"A magyar társadalomnak van egy jogos igénye az egészségügyi ellátórendszerrel kapcsolatban. Elismerve azt, hogy mi is hibázhatunk, hiszen bárki hibázhat, de sok esetben nem a mi kollégáink hibáznak.
Ezért egy új gyakorlatnak megfelelően bármikor, amikor inzultus éri a kollégákat, feljelentést teszünk"
– jelentette ki Piroska Miklós. Ugyanakkor az ezzel az üggyel is foglalkozó Szoljon közösségi médiás bejegyzése alatt az egyik helyi csoportban elszabadultak az indulatok.
“Mit jelent inzultálni? Kifejezni az elégedetlenséget az ellátással vagy a személyzettel kapcsolatban? Be kellene vezetni a “vásárlók könyvét”, avagy a panaszkönyvet. Nem az a mód, hogy feljelentjük a panasztevőt, rendőrt hívunk rá… stb. Átgondolták?” – tette fel a kérdést egy kommentelő.